cover
U VAZDUHU · promo

Brend „Knjaz Miloš“ u novu godinu ponosno je ušao sa novom, redizajniranom bocom, koja će tokom januara biti dostupna širom zemlje. Novim izgledom i dizajnom PET boce kompanija „Knjaz Miloš“ kruniše 205 godina postojanja svog istoimenog brenda.

Knjaz će i u novoj flaši da nastavi da neguje kvalitet i vrednosti koje su ga učinile simbolom ovdašnje porodične tradicije i delom zajedničke istorije. Verujemo da nas upravo tradicija duga više od dva veka obavezuje da ljubiteljima autentične mineralne vode Knjaz Miloš, koja je sinonim za svoju kategoriju, kontinuirano predstavljamo najviše svetske domete naše industrije“, kaže generalni direktor kompanije Knjaz Miloš, Miloš Stojisavljević.

Posebna novina na novoj boci Knjaza jeste ispis brenda Brajevom azbukom, kako bi bio čitljiv i dostupan i slepim i slabovidim sugrađanima. Ovim pionirskim poduhvatom na našem tržištu Knjaz Miloš želi da bude dobar primer svim proizvođačima i poruči da brigom o potrebama svih potrošača značajno olakšavamo i ulepšavamo svakodnevicu jedni drugima.

Nova boca inspirisana je starom staklenom ambalažom Knjaza, pa ovim redizajnom kompanija na naše tržište donosi aktuelni svetski trend povratka klasičnim, prepoznatljivim i neprolaznim formama. Atraktivnošću i lakoćom upotrebe, Knjaz se u novoj flaši vraća jednostavnosti i izgledu koji ga je proslavio.

Submarine Sergej cover Submarine i Sergej Trifunović: Za dobar burger je potrebna doza humanosti Kurir foto „Nectar“ nagrađen za projekat od nacionalnog značaja city magazin cover Učinite praznike posebnim Vizual za PR objavu „Black’n’Easy Amsterdam Trip“ – finalista konkursa IAB MIXX AWARDS · · ·