1508746804-0_cover
PULS GRADA · zdravlje

Što smo stariji to nam sve više postaje neophodno da i u toku dana ponekad malo odspavamo. Ipak, to ne znači da ćemo time uvek podići svoju energiju i biti odmorniji tokom ostatka dana. Ključno je izabrati koliko dugo ćemo provesti u krevetu, i na osnovu toga naviti sat da bi se probudili u idealno vreme koje će nam omogućiti da ustanemo punih baterija i ne kilavimo se kao ponedeljkom ujutru pred odlazak na posao.

Verovatno vas zanima koje je to idealno trajanje dremke? Prema kolumnistkinji Sumati Redi, zaduženoj za teme iz oblasti zdravlja u Wall Street Journal-u, najbolje dremke traju ili 20 minuta ili 1 sat i 30 minuta. One od pola sata ili sat vremena, s druge strane, izazivaju najveći umor po ustajanju, a samim tim i najduže razbuđivanje.

Ona je ukratko objasnila i koji su sve prednosti i mane različitih trajanja popodnevnog spavanja. Pogledajte sledeću klasifikaciju za više informacija:

1. Dremka od 10 do 20 minuta

Ako ste preumorni, ali i imate puno posla , sa spavanjem u ovom trajanju ćete za relativno kratko vreme značajno povećati svoju energiju i koncetraciju; samo vodite računa da ne zaglavite i greškom se probudite kasnije nego što ste planirali.

2. Dremka od 30 minuta

Neka istraživanja pokazuju da dremke od pola sata dovode do pospanosti još bar toliko vremena posle buđenja. Tek nakon tog perioda ćete biti u potpunosti spremni da se uhvatite u koštac sa vašim obavezama.

3. Dremka od 60 minuta

Popodnevno spavanje od sat vremena će vam pomoći da nakon ustajanja bolje pamtite činjenice, imena i lica. Energiju, međutim, ćete povratiti tek posle nekog vremena.

4. Dremka od 90 minuta

Za sat i po ćete sigurno proći i kroz plitki, a i normalni noćni tzv. duboki san. Dremka ove dužine će vas sigurno lišiti kilavosti po buđenju, tako da ne morate da brinete da ćete biti nespremni za akciju nakon nje. Ako imate vremena i umorni ste, naša preporuka je da se odlučite za 90 minuta popodnevnog spavanja.

studenti_cover Oktobar je mesec oralne higijene: Popust za studente 40% Celer Pozitivni efekti svakodnevne upotrebe celera MobyMain12 Veganstvo može izazvati ćelavost kod muškaraca kapilar 200 novocover Mala ruska apoteka: Sačuvajte krvne sudove · · · · ·