Sport16_Basketball Needs Creators (5)
PULS GRADA · sport&rekreacija

Adidas je predstavio najnoviju globalnu kampanju „Basketball Needs Creators“ u kojoj glavnu ulogu ima plejmejker Hjuston Rokitsa, Džejms Harden. Novi film biće predstavljen danas na ESPN kanalu tokom fudbalske utakmice Hjuston Teksansa i Oakland Rajdersa.

U novoj adidas kampanji Harden ističe kako je kreativnost životna snaga košarke.

Film Basketball Needs Creators ističe kako je upravo kreativnost ono što igru čini sjajnom na svakom nivou. Harden postavlja pitanje: „Šta ako svi prestanemo da budemo kreativni?“, i pokazuje kako bi košarkaški svet izgledao bez životne snage kreativnosti. Basketball Needs Creators ohrabruje igrače širom sveta da iskoriste sopstvenu kreativnost i promene igru na njima jedinstven način.

„Kreativnost Džejmsa Hardena na terenu i van njega je ono što ga čini drugačijim u sportu, ne samo u košarci. Džejms nastavlja da kreira igru i svoju novu poziciju ove sezone, koristeći svoj jedinstveni stil dok stvara mogućnosti za svoje saigrače. Košarci su potrebni igrači koji će unapređivati igru, a Džejms je nosilac ove evolucije.“

Basketball Needs Creators je treće i finalno poglavlje adidas SPORT 16 kampanje koja se zasniva na uverenju da su svi sportisti tu da stvaraju (#HereToCreate), i nastavak je filmova Football Needs Creators u kojoj glavnu ulogu ima igrač Mančester Junajteda – Pol Pogba, i Sport Needs Creators gde o kreativnosti u sportu govore brojne NBA, NFL i druge sportske zvezde.

Pratite @adidas #heretocreate.na Twitteru i Instagramu.


Fudbaleri Fudbaleri kojima bi prijalo da promene klub 14555668_10157633797570593_102944056_n „Harmony yoga“ vikend u Sloveniji zlatan I Zlatan Ibrahimović je nezadovoljan Murinjom hp Harry Potter joga · ·