FARMASI dogadjaj 08
U VAZDUHU · nagradne igre

U prijatnoj atmosferi beogradskog Remix Gastro Bar-a održan je prvi tematski FARMASI media meeting gde je predstavljena prolećna kolekcija ovog internacionalnog kozmetičkog i kozmetičko–medicinskog brenda. Ovom događaju prisustvovale su brojne poznate ličnosti, mediji kao i FARMASI Adriatic timovi iz Slovenije, Hrvatske, Bosne i Hercegovine, Srbije, Makedonije, Crne Gore i Albanije.

„Naše proizvode prodaje, pre svega, kvalitet a potom i izuzetno pristupačna cena. Nastojimo kupcima ponuditi najbolji odnos uloženog i dobijenog što je vodeća poslovna filozofija kozmetičke kompanije FARMASI. Više od šest decenija uz pomoć tradicionalne recepture i savremene tehnologije stičemo poverenje korisnika stvarajući proizvode namenjene celoj porodici. Osim toga, FARMASI nudi i poslovnu priliku, šansu da zajedno sa nama, ostvarite zavidnu karijeru i spajajući ugodno sa korisnim doprinesete kućnom budžetu.“ – istakla je Andrea Marković, managing director za FARMASI Adriatic.

Prema njenim rečima, koristeći najbolje iz prirode i uz dobar balans pouzdanih i proverenih sastojaka u pet integrisanih fabrika širom sveta, nastala je široka paleta FARMASI dekorativne kozmetike, u kojoj je moguće pronaći sve željene nijanse za dnevni, večernji, poslovni ili svečani izgled.

„Pored dekorativne kozmetike naši najtraženiji proizvodi nose oznaku Dr. C. Tuna. Doktor Cevdet Tuna utemeljio je osnovne  FARMASI postulate, a poznat je i kao tvorac prve fabrike lekova u Instanbulu, u kojoj su još 50-tih godina prošlog veka, proizvedeni prvi sirupi protiv kašlja, tablete protiv bolova, gelovi za masažu i mnogi drugi proizvodi, preteče današnjim savremenim lekovima. Danas brend FARMASI i Dr C. Tuna čine više od 2000 licenciranih proizvoda za negu kose i tela i broje više od 360 miliona zadovoljnih korisnika na pet kontinenata. Svi proizvodi su bazirani na prirodnim sastojcima, bez parabena, veštačkih boja, triklosana, teških metala. Dermatološki su testirani, a odnedavno imamo i organski sertifikovanu aloe vera liniju.“ – objasnila je Aleksandra Vižin, direktorka marketinga za FARMASI Adriatic.

Prepoznat kao brend za celu porodicu FARMASI je kreirao i Mr. Wipes Biohome liniju sredstava za održavanje kućne higijene. Sirovine korišćene u ovim proizvodima poseduju Ecocert sertifikat, ne sadrže fosfate, ekološki su razgradivi i koncentrovani što ih čini ne samo efikasnim već i ekonomičnim.

Više pojedinosti o brendu prisutnima je prezentovao direktor prodaje FARMASI Srbija, Darko Žabić, a nakon oficijelnog dela zvanice su imale priliku da učestvuju u donatorskoj akciji Jedan paket – jedna sadnica, gde su u saradnji sa Udruženjem Šuma peva kroz kupovinu FARMASI proizvoda po simboličnim cenama prikupljena sredstva za projekat Drveće za grad.

FARMASI i City Magazine poklanjaju vam dva poklon paketa ovih proizvoda. Sve što je potrebno je da u komentarima na ovu vest na našoj FB stranici napišete na koji način se vi negujete na pragu proleća.

Crni andjeo_1 Miljenik FEST-a „Crni Anđeo“ u bioskopima od 7. marta – delimo karte Wine Mart 2018_fotografija (1) Isprobajte najbolji šampanjac na svetu! – delimo karte FOREO_Neprikosnoven u beauty inovacijama Želite „oskarovski“ izgled, kao na crvenom tepihu? – delimo poklon essence naslovna Essence: Ograničene kolekcije – delimo poklone · · ·