Kreativno pakovanje
PULS GRADA · dizajn

Bojimo se da izreka “ne sudi o knjizi po koricama” ovde prosto ne važi. U moru proizvoda koji nas saleću sa svih strana, najčešće će nas privući oni koji su najatraktivnije spakovani.

Primarna funkcija pakovanja je da zaštiti proizvod, ali danas ono je sastavni deo svakog brenda, pošto na taj način proizvod komunicira sa kupcima. Zato je veoma važno dobro razmisliti kako treba pakovanje da izgleda – ono treba da vas privuče oblikom, materijalom ili bojom.

Evo nekoliko primera koji su nas privukli i rado bismo probali proizvode, a istovremeno želimo malo da inspirišemo ovdašnje dizajnere kako bi se više potrudili u svom poslu:

Superherojske maske za spavanjeOtvori galeriju
BeoKreativnost Velika prodajna izložba BeoKreativnost Modni malci Modni malci Pivo Kada bi poznate kompanije pravile pivo Growth Growth: Saksija koja raste zajedno sa biljkom