pagecoverlogo
U VAZDUHU · urban flash

Nije tajna da ljudi vole da nose simbole poznatih brendova na svojoj odeći, obući, torbama i mnogim drugim predmetima. Kako bi izgledalo kada bi te iste logotipe poznatih korporacija nosili sa sobom u vidu oružja? Jedan digitalni kreativac iz Njujorka je odlučio da to proveri.

Njegovo ime je Tom Galle i njegovi radovi su već pronašli svoje mesto u kampanjama kompanija kao što su Google, Netflix, i Adult Swim. U njegovom poslednjem projektu pod nazivom Corpgear, brendove ovog tipa ćemo gledati u malko drugačijem izdanju. Zlatni lukovi McDonald’s-a u njegovoj interpretaciji više nisu asocijacija na burgere i pomfrit ovog restorana brze hrane, već bokser za ruke koji, mora se priznati, deluje prilično brutalno.

U istom stilu su prikazani i logotipi drugih velikih brendova kao što su Facebook, Nike i Mercedes. Pogledajte u našoj galeriji kako to izgleda.

Facebook pajserOtvori galeriju

silhouette-1632912_960_720cover Zaboravljanje nas čini pametnijim rekordicover 10 bizarnih svetskih rekorda Snežana Zabavne ilustracije: Diznijeve princeze kao hipsterke pagecover Impresivne akcione figure od starih japanki ·