White is the New Black
PULS GRADA · moda

Duhovite ili kontroverzne poruke su jedno, ali uvredljivi tekst čiji autori nastoje da budu duhoviti, sasvim su druga stvar. Istina je, ne mislimo svi i uvek na istu stvar, no za kreativne autore tekstova, slogana i poruka evo važnog obaveštenja – nastojte da u svakom trenutku u glavi imate širu sliku od prodatog proizvoda, te vam se na taj način neće dogoditi da vas različita društva i udruženi građani tuže.

Nije tajna da su neke od najvećih kompanija sveta, kada je reč o pamučnim majicama sa natpisima, bivale povlačene po sudovima, a potom su njihovi proizvodi bivali zabranjeni – zašto? Jer su raspirivali loše viceve o rasnim razlikama, ili na još manje duhovit način polemisali o seksizmu i slično.

Obična bela majica sa duhovitim ili zanimljivim natpisom san je svakog urbanog mladog dizajnera, ali to i dalje nikome ne daje za pravo da bude uvredljiv i onda svoju parolu podeli sa drugima, uz neizbežan i toliko željan finansijski momenat. Možda ipak cilj opravdava sredstvo, u krugovima najprestižnijih brendova, a možda je to stvar dobrog ukusa – koji ovi očito nemaju!

Nepristojna rasistička poruka - stereotip - Meksikanci kao lopovi Otvori galeriju
Fashion week Najbolje sa Njujorške nedelje mode Scarlett Johansson Kako je napredovao stil Scarlett Johansson H&M H&M obeležava deceniju saradnje sa poznatim dizajnerima Tommy Hilfiger 2015. Tommy Hilfiger – Rolling Stones kao inspiracija za prolećnu kolekciju · · · ·