3710560-6918910-2-0-1527581198-1532702343-1920-1-1532702343-728-068c17850a-1533538039
PULS GRADA · sport&rekreacija

Sve dame koje žele da ojačaju svoju zadnjicu i načine je još privlačnijom prvo pomisle na čučnjeve i to ne bez razloga. Ova vežba je najefikasnija za tako nešto i dovoljno je samo mesec dana za vidljive rezultate.

Za ojačavanje nogu i pozadine sve što treba da radite je 100 čučnjeva dnevno, bez obzira na to u koje vreme ih radite. Taj izazov u početku može da deluje neizvodljivo, ali je sve samo stvar želje i navike. Nakon nekoliko dana, shvatićete da 30 takvih uopšte nije problem, a kako vam ne bi bilo dosadno evo nekih varijacija na standardne čučnjeve.

Čučanj sa šutom unazad

Nakon svakog čučnja, uraditi šut unazad po podizanju u početni položaj samo promenite nogu svaki put.

Sumo čučanj

Izvodi se tako što su stopala nešto šira od ramena i spuštanje ide što niže uz ispravljena leđa sve vreme. Varijacija je sa spuštanjem ruku skroz do zemlje, a potom dizanjem kružno iznad glave uz propinjanje na prste.

Čučanj sa uvrtanjem

Stanite sa stopalima širim od ramena i rukama iza glave. Nakon čučnja podignite desnu nogu, savijte koleno i izvijte desni lakat tako da dodirnete lakat i koleno. Ponovite na drugoj strani.

Čučanj sa skokom

Nakon standardnog čučnja odmah skočite u vazduh i tako svaki put.

Uski čučanj

Početni položaj je uspravan sa spojenim nogama, nagon čega treba da probate da čučnete što niže.

Čučanj i iskorak unazad

Iz uspravnog položaja pomerite levu nogu iza desne i načinite čučanj u takvoj pozi. Po završetku vratite nogu u stranu i ponovite postupak sa desnom nogom iza leve.

Čučanj i korak u stranu

Nakon spuštanja u čučanj ostanite u toj pozi i iz nje pomerite levu nogu u stranu tako da prstima dodirnete pod. Ponovite na drugoj strani.

Čučanj sa skokom i uskim stavom

Stanite sa spojenim nogama, odatle skočite i raširite noge malo šire od ramena, a iz tog položaja se spustite u čučanj. Po završetku podignite se u uspravan stav sa spojenim nogama.

Novosadski maraton Novosadski maraton Triatlon Triatlon trka na Adi Ciganliji Zvezda i Arena Sport Premijerni meč Crvene zvezde u Ligi šampiona gledajte na Areni Sport NOVI ADIDAS Z.N.E. DUKS Spremni u deliću sekunde: Novi adidas Z.N.E. duks · · · ·