METRO šampioni humanosti
U VAZDUHU · promo

METRO Cash & Carry Srbija u potrazi je za šampionima humanosti za 2015. godinu. Šampioni humanosti su ugostitelji koji pored razvoja poslovanja pružaju doprinos svojoj zajednici izuzetnom i dugotrajnom posvećenošću. Upravo njima METRO Cash & Carry, želi da oda priznanje putem ove kampanje koja ima za cilj da istakne značaj malih firmi za razvoj zajednice.

Šampion za kojim tragamo može da bude lokalna pekara koja upošljava osobe sa invaliditetom, dajući im šansu da zarade za život i integrišu se u društvo. To može biti restoran koji obezbeđuje hranu za socijalno ugrožene građane, ugostiteljski objekat koji dostavlja namirnice najstarijim sugrađanima na kućnu adresu, Ili picerija koja predstavlja najpopularnije mesto susreta u selu već nekoliko decenija. Šampioni mogu biti svi oni koji svakodnevno prave razliku izazivajući osmehe na licima svojih komšija i čiji posao počiva na ljudskom pristupu i brizi.

Zainteresovani vlasnici ugostiteljskih objekata mogu podneti svoje prijave od 20. maja do 31. jula 2015.

“Manji preduzetnički objekti, kao što su restorani, kafei, pekare, poslastičarnice ili ketering službe često predstavljaju važnu platformu za interakciju u zajednici. Oni podržavaju lokalne događaje, uključuju se u društvene i ekološke projekte, ili jednostavno predstavljaju centralna mesta gde stanovnici mogu da dođu i razmene utiske,” objašnjava Roberto Mancuso, generalni direktor METRO Cash & Carry Srbija. „Nagradom METRO Šampioni humanosti 2015. u centar pažnje postavljamo ljude koji obično ne dobijaju priznanja ove vrste, priznanja koja su za velike kompanije češća pojava. Međutim, ovi preduzetnici, kao uzori, daju nemerljiv i trajan doprinos prosperitetu zajednice.“

U 2014. godini u kojoj je obeležio 50. godišnjicu, METRO Cash & Carry pokrenuo je projekat „METRO Community Stars“ po prvi put. Učestvovalo je 17 zemalja, svaka od njih organizovala je lokalno takmičenje da bi našla najpoštovanije preduzetnike. Ukupno je dostavljeno 1.400 priča koje su generisale 1.2 miliona glasova. Pobednicima je dodeljeno priznanje na zvaničnoj ceremoniji u svakoj zemlji. Ove godine METRO Cash & Carry nastavlja sa ovim programom u nameri da oda priznanje za izuzetnu posvećenost malih i nezavisnih firmi, sa kojima ova veleprodajna kompanija teži da unapredi dugoročne odnose.

poslovna atmosfera Izabrani polaznici Međunarodnog programa za diplomce kompanije Delez Srbija Qatar Dvostruki luksuz: Qatar Airways je objavio specijalnu 2 za 1 ponudu za biznis klasu Strawberry Srpski startup Strawberry energy postavlja svoje solarne uređaje u Londonu Logo Otvoreni prvi konkursi Carlsberg i Dunđerski Fondacije