Milka
U VAZDUHU · promo

Najpoznatiji brend, Milka, kompanije Mondelez Europe, uključuje se u Cocoa Life program održivog snabdevanja kakaom koji predstavlja početak novog načina proizvodnje kakaa u budućnosti. Od avgusta 2018. Cocoa Life logo će se nalaziti na pakovanjima Milka čokolada. Kompanija očekuje da će se do kraja 2019. u program uključiti celokupni portfolio Milka čokolade u Evropi. Čime će se Milka pridružiti ostalim Mondelēz International brendovima koji sadrže kakao iz Cocoa Life programa: Cadbury Dairy Milk u Velikoj Britaniji i Irskoj, Côte d’Or u Belgiji i Francuskoj, Freia i Marabou u nordijskim zemljama i Oreo biskvitima širom Evrope.

„Izuzetno smo ponosni što se naš najveći brend u čokoladi, Milka, pridružuje Cocoa Life programu.” rekao je Hubert Weber, izvršni potpredsednik Mondelēz International i predsednik Mondelez Europe. „Svedoci smo velikog uspeha ovog programa, ovo je veliki korak ka našem cilju: uključiti 200.000 farmera i poboljšati uslove života za milion ljudi do 2022.” Nezavisna istraživanja pokazuju da su u Cocoa Life zajednicama u Indoneziji godišnji prihodi poljoprivrednika povećani za 37 procenata, a prinos kakaoa za 10 procenata.

Milka predstavlja kvalitet u industriji čokolade i garantuje ga upotrebom najkvalitetnijih sastojaka poput alpskog mleka. Kvalitet i obećanje brenda sada su upotpunjeni pridruživanjem programu Cocoa Life, kao i potvrdom da se u proizvodnji ne koriste veštački ukusi, boje ili konzervansi.

Misija Cocoa Life-a je da obezbedi održiv prinos kakaa istovremeno poboljšavajući uslove života i prihode poljoprivrednika, šireći informacije o krčenju šuma i boreći se protiv klimatskih promena u svih šest zemalja u kojima se proizvodi kakao: Gani, Obali Slonovače, Indoneziji, Dominikanskoj Republici, Indiji i Brazilu. Do kraja 2017. godine, programom je obuhvaćeno 120.500 farmera u 1085 zajednica i obezbeđeno je više od million sadnica drveća kao deo globalne borbe protiv klimatskih promena. Kroz Cocoa Life, kompanija je takođe povećala održivo snabdevanje kakaa na 35 procenata, što je za 14 procenata više u odnosu na 2016. godinu.

Goran Kovačević Još dve McObrok srećke vas vode na Mundijal Ana Ljubinković Ana Ljubinković kreira malu crnu haljinu samo za vas Buzz Sneakers Station Buzz Sneaker Station proslavio 3. rođendan! Ne dozvoli da pukne Hemofarm: Crveni baloni u znak borbe protiv visokog krvnog pritiska · · ·