118891_widescreen

Trideset peta godina i deset albuma kasnije, glazgovski esidpop pioniri Primal Scream spali su na dva originalna člana (Ins, Gilespi). Vreme velikih avangardnih eksperimenata i promena pop muzike odavno su iza nas, međutim, Primal Scream danas dolaze s iznenađujuće kratkim (ispod 40 minuta) albumom, deset pesama i nekim stazama kojima izgleda nikad nisu hodili („Private Wars‟, duet s Rejčel Zafirom iz Cat’s Eye).

Ostale pesme mahom imaju zavodljiv narativni tok i uglavnom podsećaju na najsvetlije trenutke Screamadelice uz minimalno eksperimentisanje. Where the Light Gets In je neočekivan duet s američkim modelom/pevačicom Skaj Fereirom, dok se u jednoj pesmi pojavljuje i kontroverzan bend Heim. Ovakva vrsta saradnje Bobiju Gilespiju – pevaču, liričaru i kompozitoru, dala je potreban fokus da bi iskoristio i punu apstinenciju od alkohola i teških opijata.

Ponavljati ekscese iz dvadesetih kad ste porodičan čovek koji živi u pastoralnom okruženju i krcate srednje pedesete nije baš najunosnija disciplina na svetu. Primal Scream su snimili lepo vaspitan album (u svojim merilima) koji sasvim pristojno komunicira i sa sadašnjicom (elektropop) kao i s prošlošću (fridžez, folk). Generacijske kolege Stone Roses i Happy Mondays takođe proživljavaju renesansu, tako da je suštinsko pitanje: Da li je muzika zaista nekad bila bolja?

Velvet Underground Stvari koje niste znali o bendu Velvet Underground Rihanna Rihanna objavila novi spot „Kiss It Better“ Nouvelle Vague u Beogradu Nouvelle Vague, Koop i Nipplepeople stižu u Beograd Aleksandra Denda Jazz pevačica Aleksandra Denda objavila debi album „Dreamer“ ·