Prince
KULTURA · muzika

Dok se Prins odazivao na bipolarni simbol, stasale su generacije mladih koje danas završavaju fakultete. Skoro dve i po decenije kasnije, borbe protiv vetrenjača večite sive zone autorskih prava i izdavanja šturih albuma koji izgledaju kao stilizovane gitarske probe, Prins se opet zove Prins, i opet je poželeo da piše pesme.

Kao potpuni autor materijala, Prins je uvek bio trendseter, i kada je pozajmljivao i od Hendriksa i od Bitlsa i od Džejmsa Brauna ili Stivija Vondera. Najnoviji album najviše liči na potonjeg muzičara, s tipičnim zvukom bubnjeva iz srednjih osamdesetih uz fino gradiranje harmonija, gitarskih stakata i tipičnih klavijatura spomenute epohe.

Zbog toga ovaj album najviše liči na Sign O’ Times po svojoj diverzivnosti i svaštarenju. Sam muzičar kao da ne stari ni fizički ni duhovno, kako zbog preambicioznog koncepta albuma tako i zbog večite želje da r’n’b žanr zanavek prilagodi sebi, kao da se u međuvremenu nije dogodila makar jedna Bijonse. Prins je u tom smislu uvek bliži Marvinu Geju.

Na planeti Prins ništa novo u stvari, jer raskošna i iritantna balada Breakdown je mogla da završi i na albumu Batman, međutim, baš zato je ovaj album značajan jer se obraća strpljivim fanovima pre svega, a onda i novim naraštajima koji ga poznaju samo kao fusnotu davno prošlih vremena. Kako je dobro vidjeti te opet.

Artan Lili Artan Lili u KC Gradu Lačni Franz Ponovo mladi: Lačni Franz nastupa u Mikseru beogradski džez festival 30. jubilarni Beogradski džez festival Novi spot grupe Ti za pesmu "Vidimo se" Novi spot grupe Ti za pesmu „Vidimo se“ ·