jutro

Za starije generacije, poznat je hit Stjepana Džimija Stanića i Indeksa, za malo mlađe, kompilacija alterbendova, a sada je to TV serija koja nosi ovaj mantrički, ali i ironičan naslov. Znači, imamo retku zverku, kompilaciju od dvadeset kompozicija (koja intenzitetom prevazilazi spomenutu od pre desetak godina) raznih bendova i pesama iz protekle dve decenije.

Piše: Aleksandar S. Janković

Znači, imamo muziku koja se pojavljivala u TV seriji koja je neočekivano postala fenomen u ovom gradu i ovoj zemlji, koja je posle nekoliko „vekova“ stvorila konsenzus roditelja i dece (koja u tridesetim žive s istima) jer se bavi gorućim socijalnim, seksualnim, egzistencijalnim i svakakvim drugim problemima. O tome će neko napisati master ili doktorat, ali mi se bavimo muzikom.

U potpunom posrnuću pipačke kulture, pojavio se „nosač zvuka“ koji svaka misleća kuća treba da ima. Raznovrsnost izvođača doprinosi opštem utisku žestoke emotivne šizofrenije ali i potpunog smiraja neuhvatljivog narativa u poslednjoj pesmi Da, da, da Pionira 10, kojom se i završava priča naših junaka. Ostalo možda nije poređano za neku idealnu žurku, ali jeste kao emocionalna aluvijalna ravan, od Strejt Mikija koji peva da jutro neće promeniti sve, pa preko Obojenog programa, Velikog prezira, Jarbola, Majki, Orgazma do fražilnih i eluzivnih minijatura Janje Lončar.

Neko bi rekao, sve te generacije koje su uživale u ovoj generacijskoj skaski o svima nama. Možda poslednji trenutak kad će iko od nas kupiti kompakt-disk. Ne propustite ovaj izvanredan osećaj: „Molim vas, želim da kupim CD s muzikom iz serije Jutro će promeniti sve!“

Predin-2 Anja Rupel i Zoran Predin šalju poljupce za Beograđane Nirvana-SNL-920x628 Najupečatljiviji nastupi u emisiji „Subotom uveče uživo“ New-documentary-explores-the-early-years-of-David-Bowie’s-career Ovaj umetnik je proglašen za najveću ikonu u svetu zabave 20. veka naslovna Šta sve možemo naučiti od Rolingstonsa · · ·