sb
U VAZDUHU · urban flash

Najveći američki sportski događaj Super Bowl je iza nas. Pobednik 51. Super Bowla je ekipa New England Patriots koja je pobedila tim Atlanta Falcons. A publiku je tokom pauze zabavljala Lady Gaga.

A koliko je Super Bowl gledan govori i činjenica da svake godine kompanije troše milione dolara za samo nekoliko sekundi emitovanja reklame u vreme ovog sportskog događaja. Super Bowl reklame su zapravo postale mala remek dela. Pogledajte neke od najboljih koje su ove godine ostavile najjači utisak za vreme ovog događaja. Iako je naš utisak da su prošle godine bile plodnije kada su reklame u pitanju…

Reklama za Snickers sa Adamom Driverom je jasan dokaz da je Snickers uložio ozbiljan novac da bi došao do što većeg broja gledalaca.

T-Mobile takođe nije žalio novac. Martha Stewart i Snoop Dogg zajedno na ekranu. Zaista zanimljivo. Svaki muškarac bi lako mogao da se poistoveti sa Snoop-om, ne voli kupovinu i malo šta ga zanima, ali Martha je bila uporna…

Budweiser je takođe tu, a i kako drugačije da gledamo sport ako ne uz neku flašu piva! Istina je da je reklama možda malo više patetična, ali kad je veselo i kad se slavi pobeda omiljenog tima, ni suze nisu suvišne!

Mercedes-Benz i pravi američki život, ili je tako makar ovaj nemački automobilski magnat prikazao život po meri tipičnog Amerikanca, sve to uz pesmu Born To Be Wild. Kako drugačije?

Tom Brady u reklami za Intel. Sva sreća pa su odabrali njega za ovu glupkastu reklamu koja je zamišljena u nekakvom minimalističkom ključu. Vredi svakog dolara, ako ne zbog genijalnosti, ono sigurno zbog mlađanog Toma.

AirBNB je isto bio u etru za vreme Super Bowla. I reklama je zaista odlična. Sentimentalna, onako po sistemu sto ljudi, sto ćudi, a svi žele isto, ili svi žele da se smeste u dobrom stanu koji su našli preko AirBNB-a?!

Tiffany & Co. u društvu pravih. A tu je i Lady Gaga. Malo je zabavljala one na tribinama, a malo pokušala da izigrava sofisticiranu damu u reklami za nakit sa tradicijom. Reklama je dosadna, jako…

Buick je učestvovao sa zanimljivom reklamom čiji su akteri Cam Newton i Miranda Kerr. Međutim, kao da su se previše trudili a premalo dobili na kraju za rezultat. Nema dobrih i dosetljivih fazona, sve je prežvakano, i možda je novi buick super, ali štos je bajat!

Japanski sindrom (exciteindonesia.files.wordpress.com) Zašto neki sindromi nose imena svetskih metropola? onsen Peškir Onsen: Konačno peškir koji se brzo suši Muškarci Nekada muževi zaista zasmeju up Šta je to bitno za prvi utisak na poslu? ·