Fotografija Super Kartica
PULS GRADA · aktuelno

Super Kartica, najveći program lojalnosti na domaćem tržištu u 2016. godini, je svoje najvernije korisnike nagradio novčanim vaučerima za kupovinu u ukupnoj vrednosti od čak 600 miliona dinara. Za kućni budžet svaki dinar uštede znači, to Superkartičari dobro znaju. Zato je preko 60.000 korisnika izabralo platnu Super Karticu sa kojom plaćaju odloženo do 12 rata bez kamate i dodatno ostvaruju i do tri puta veću uštedu. Tokom prošle godine korisnici platne Super Kartice su plaćajući platnom Super Karticom ostvarili uštedu od čak 150 miliona dinara.

Pored novčanih vaučera, korisnici progama lojalnosti su svakodnevno mogli da izaberu jedan ili više od hiljadu proizvoda i usluga sa oznakom Super cena uz Super Karticu i time ostvare dodatne uštede.

Super Kartica okuplja petnaest vodećih maloprodajnih lanaca i kompanija partnera (IDEA, RODA, MERCATOR, NIS PETROL, GAZPROM, Sberbank, Mastercard, DDOR osiguranje, Vip Mobile, Modiana, INTERSPORT, Avenija mode, Beautique, BENU Apoteka i Galerija Podova) iz različitih sektora, sa kojima konstantno unapređuje i širi broj pogodnosti za korisnike programa. Široka mreža prodajnih objekata, kao i široka lepeza usluga i proizvoda u okviru kojih se koristi Super Kartica čini ovaj program jedinstvenim na domaćem tržištu.

Više informacija o novim pogodnostima koje nude partneri, kao i o celokupnom programu lojalnosti, nalazi se na web adresi.

coverfest 45. FEST: Za koje karte se gledaoci najviše interesuju? Automatski nacrt Reklama za Budweiser protiv Trampove politike o migrantima Kom carstvu se prikloniti? (foto: Christmas Story) Vi i ekonomija na ti: Pružanje usluga u javnom ili privatnom sektoru? vd Neprimerene vintidž čestitke za Dan zaljubljenih · · ·