iop
U VAZDUHU · urban flash

Baš kao i u međuljudskim odnosima i u poslovanju prvi utisak zaista mnogo znači. Stoga, ako razmišljate da će neonski natpis skrenuti pažnju na vaš posao mnogo brže, znajte da morate i da menjate te sijalice kada pregore. Niste o ovom razmišljali?

Kada pregore sijalice u neonskim reklamama može se desiti da vaš natpis dobije potpuno drugačije značenje. Zaista drugačije, toliko da može da izazove i salve smeha među prolaznicima.

Dakle, ne mislimo samo na to da je moguće da se dese gramatičke greške u vašoj reklami, već da svaka neipravna sijalica može da postane pakao za posao. Tako je benzinska pumpa Shell preko noći postala Hell (pakao). Dakle, nije svaki publicitet dobar publicitet. Mada, nekad možemo da se zabavavimo i shvatimo od kojih se to reči zapravo sastoje pojedini natpisi. U našoj galeriji pogledajte kako jedna ili dve sijalice mogu da izazovu glavobolju vlasniku posla ali i da nasmeju prolaznike.

Neonske reklame kojima je pregorela koja sijalicaOtvori galeriju
pš Kako bi izgledale države da su ljudi zu Test: Koliko su vam prljave misli? io Sada možete kupiti sveću sa mirisom novog Mac kompjutera ui Šta produktivni ljudi rade pred kraj radnog dana? ·