Foto 2
PULS GRADA · aktuelno

I ovo leto proći će u znaku mnogobrojnih muzičkih festivala, među kojima se svakako posebno ističu EXIT i Lovefest. Poput ranijih godina, Heineken je kao ponosni prijatelj ova dva spektakularna festivala lansirao novu, limitiranu seriju limenki.

Pored novog pakovanja, u saradnji sa proslavljenim domaćim brendom DechkoTzar dizajnirane su i specijalne (T)HE majice, koje će ove godine, kroz duhovite poruke, osvojiti fanove festivalskog leta. Na zabavan i autentičan način, Braća Burazeri su na majicama preneli ono što čini suštinu muzičkih festivala i razlog zašto ih svi toliko vole. Četiri modela odlikuju ispisi koji poručuju da svitanje nije kraj zabave, već početak nove, da na festivalima nema stranaca, već samo prijatelja koje još nismo upoznali, da na njima ne postoje razlike, nego drugačije jedinstvenosti, kao i da prazna baterija na telefonu tamo znači samo jedno – uživanje u žurci bez ometanja.

Kako bi fanovima muzike pružio priliku da se u ovo i sami uvere, Heineken je i ove godine za svoje najvernije potrošače pripremio vredne nagrade. Sve što treba da urade jeste da sakupljaju kodove koji se nalaze ispod otvarača novih muzičkih limenki i pošalju ih na Heineken Srbija Viber javni nalog. Potrošači sa najviše kodova na nedeljnom nivou mogu da osvoje jedan od dvadeset paketa karata za EXIT ili Lovefest. Oni koji pošalju deset kodova osvojiće (T)HE majicu.

„Pred nama je nova sezona najboljeg provoda na otvorenom. Zasigurno, jedan od sinonima za odličnu festivalsku zabavu jeste Heineken, i zbog toga smo odlučili da ove godine odemo korak dalje i nagradimo čak 180 potrošača ulaznicama za omiljeni festival”, istakao je Igor Vranjković, Group Brand Manager Premium segmenta u kompaniji HEINEKEN Srbija.

BeFunky-collage U Beograd stiže najbolji bioskop u Evropi Unlock the unexpected party Campari Masterclass i nezaboravna žurka u srcu Beograda pjimage - 2019-06-18T235346.980 Spajsice ponovo na okupu u novom animiranom filmu Filmstreet otvaranje 1 „Južni vetar“ večeras otvara Filmstreet · · · · · · ·