Ivan Tešanović i Marija Malović, regionalni PR menadžer kompanije Imlek
U VAZDUHU · promo

U želji da podseti roditelje i decu na porodične vrednosti i značaj zajedničkih trenutaka provedenih u krugu porodice, Imlek drugu godinu zaredom na Adi Ciganliji organizuje „Moja Kravica Dan porodice“.

Sada već tradicionalna manifestacija Moja Kravica Dan porodice okupila je veliki broj dece i roditelja, koji su imali priliku da uživaju u raznovrsnom i kreativnom programu, potvrdivši tom prilikom da je vreme provedeno u krugu porodice najvažnije. Ova manifestacija bila je idealan povod da se još jednom poželi dobrodošlica Moja Kravica Trougao jogurtu, koji se, nakon više od 20 godina, vratio u naše živote. U ukusu čuvenog trouglastog jogurta uživali su svi posetioci Moja Kravica Dana porodice, ističući da je za kratko vreme postao neizostavan deo njihove porodične trpeze.

„Porodica predstavlja zajednicu u kojoj gradimo svoju ličnost i učimo se pravim vrednostima, a sve to na temelju ljubavi, podrške i međusobnog poštovanja. Upravo te vrednosti neguje i brend Moja Kravica, zbog čega već decenijama predstavlja neizostavni deo porodične trpeze. Posle više od 20 godina među nama je i Moja Kravica Trougao jogurt, koji je u rekordnom roku osvojio srca, kako onih koji ga se sećaju iz mladosti, tako i novih generacija koje su se prvi put susrele sa njim.“, izjavila je Marija Malović, regionalni menadžer za odnose s javnošću Imleka.

IMG_5284 Budite spremni za sve letnje izazove! Ko će biti drugi po redu najbolji pekar Srbije U toku je prijavljivanje za drugu „Pekarijadu“ chipsy_infografika_1000x500 Chipsy kutak: Nasmejana strana studentskog života Izlozba nagradjenih radova studenata FLU Nagrada Telekoma Srbija za najbolji studentski rad odseka Novi mediji FLU · · · ·