Održana debata „Chivas 12 stolica“ na temu medija i komunikacija
U VAZDUHU · promo

Eminentni stručnjaci iz oblasti medija i komunikacija diskutovali o stanju u medijima u Srbiji sa najistaknutijim studentima iz ove oblasti u okviru debate „Chivas 12 stolica“. Nakon prve debate održane na temu marketinga, u drugoj debati organizovanoj u Srbiji, na temu medija su sa studentima diskutovali eminentni stručnjaci: prof.dr. Neda Todorović, profesor na Fakultetu političkih nauka; Nataša Miljković, voditelj i urednik emisije „Tako stoje stvari“ na RTS-u; Radojka Nikolić, glavna i odgovorna urednica magazina Biznis i Ekonometar; Nikola Tomić, odgovorni urednik NIN-a; Predrag Mihailović, zamenik glavnog urednika Blic-a i Miloš Milovanović, prezenter i producent na televiziji N1.

„12 stolica” je aktivaciona platforma koju je pokrenuo Chivas koja ima za cilj da okupi stručnjake iz određene oblasti koji bi zajedno sa najperspektivnijim studentima diskutovali o najvažnijim temama iz njihove profesije. Platforma nosi naziv „Chivas 12 stolica“ jer u njoj, pored 6 stručnjaka, učestvuju i 6 najtalentovanijih studenata koji su izabrani na osnovu najzanimljivijeg pitanja iz oblasti medija.

Moderator na debati bila je novinarka Olja Bećković, koja se potrudila da od svih sagovornika dobije najadekvatnije i najsmelije odgovore.
Samo neke od tema o kojima se pričalo u toku debate su: da li javno mnjenje upravlja medijskim sadržajem ili mu je on nametnut; kako se stiče novinarski kredibilitet i ko ga ima u Srbiji; koliko su mediji u Srbiji zaista slobodni; koliko društvene mreže utiču na razvoj medija

“Odabrani studenti imali su jednako važnu ulogu u debati kao i njihove starije i iskusnije kolege, a sve u cilju da se ukaže na ono šta može da se uradi ili treba da se promeni i da se utemelje pravci i trendovi u kojima svaka profesija treba da se razvija i napreduje. Ovo je samo jedna u nizu akcija kojima se kompanija trudi da podstakne mlade i prespektivne nade da demonstriraju svoje znanje i ujedno steknu nova iskustva koja će im značiti u daljem razvoju”, izjavio je Predrag Amidžić, direktor kompanije Pernod Ricard Srbija.

Nakon debate, svi učesnici dobili su sertifikate i potpisali su manifest sa zaključima koje su doneli, a koji će predstavljati temelj za dalji i bolji razvoj njihove profesije u Srbiji. Neke osnovne stvari oko kojih su se učesnici debate složili su da na integitet novinara utiče znanje i obrazovanje koje su stekli, ali i to kakve su ličnosti, da su hrabri i da ne podležu uticajima.

Druga tema ticala se tabloida i pitanja da li bi školovani novinari trebalo da prave kompromnise i rade u emisijama ili listovima koji nisu kvalitetni. Svi su se složili da bi pre sačekali da dođu bolja vremena kada je novinarstvo u pitanju, nego da rade nešto ispod svog nivoa. Što se tiče pitanja ko kreira medijsku sliku, učesnici su se složili da bi narod gledao kvalitetniji program da mu je kvalitetniji program i ponuđen, jer narod ne zna šta hoće dok mu se to i ne ponudi. Poslednja tema ticala se društvenih medija i studenti su zaključili da više koriste društvene mreže za informisanje nego tradicionalne medije.

Smirnoff na Exit Avanturi Smirnoff premijerno na Exit Avanturi Ko vozi kući? Heineken Srbija & Exit Fondacija: „Društvo, ko vozi kući“ Smirnoff Ice Electric Smirnoff Ice Electric – Festivalska premijera Exit kartica i OTP banka Nova EXIT magična kartica OTP banke donosi uštede na festivalu i tokom cele godine