page-cover
U VAZDUHU · urban flash

Sledeći pojedinci nisu išli utabanim stazama do svog prvog miliona, naprotiv, oni su bili spremni da rizikuju svoj novac i reputaciju za neke u najmanju ruku čudne poslovne ideje. U narednim redovima ćemo vam otkriti koji su to tačno bili njihovi originalni načini za bogaćenje.

Nadamo se da će vas ovi primeri ohrabriti da verujete u svoje ideje za profitabilan biznis ma koliko vaša okolina sumnjala u njihovu izvodljivost.

Meduze u akvarijumu

Mladi biolog po imenu Aleks Endon je primetio da ni u jednoj prodavnici kućnih ljubimaca ne mogu da se kupe meduze pa je odlučio da to promeni. On je potrošio čak 50.000 dolara za specijalni akvarijum u kojem je odgajao meduze. Ubrzo je počeo da ih prodaje, a već dve godine kasnije, 2010, mogao je da se pohvali prihodom od pola miliona dolara. Danas zarađuje duplo više na godišnjem nivou, a najveći deo mušterija ga pronalazi preko njegovog veb-sajta.

Veliki printovi Instagram postova

Umetnik Ričard Prins je još ’80-ih odlučio da mu je lakše da uzima tuđe radove, malo ih promeni i proda za milione nego da stvori nešto potpuno novo i autentično. Ranije je adaptirao tuđe slike, reklame i fotografije, dok se u poslednje vreme koncentrisao na objave na Instagramu. Naime, on je pretvorio fotografije korisnika ove mreže u velike printove i izložio ih u galeriji. Ono što je fascinantno u celoj priči je da su drugi ljudi spremni da plate velike sume za njegove originalne radove.

Parfemi sa mirisom trave, zemlje i teniskih loptica

Mark Grejms, vlasnik brenda Demeter, je kupio ovu kompaniju davne 2003. s ciljem da zauvek promeni tržište parfema. Njegova revolucionarna ideja je bila da javnosti predstavi neke netradicionalne parfeme kao što su oni sa mirisom paradajza, zemlje, trave ili čak teniskih loptica! Na iznenađnjenje mnogih, kompanija je počela da raste, a Mark se danas može pohvaliti činjenicom da su i neke najveće holivudske zvezde kupci Demeter nesvakidašnjih parfema.

Reklame na glavi

Amerikanac Brendon Čikotski je oćelavio još u mladosti, ali nije dozvolio da ga to mnogo obeshrabri, štaviše, on je pronašao način da zaradi na tome! On je odlučio da bude hodajuća reklama tako što je na svojoj glavi napravio privremene tetovaže reklamnih poruka različitih brendova. Brendon je u međuvremenu osnovao kompaniju Bald Logo koja povezuje ćelavce koji nude prostor za reklamiranje na svojoj glavi sa zainteresovanim brendovima koji su spremni da plate ovu uslugu.

guinness_clear Guinness Clear: Reklama za „novi“ bezbojni napitak poznatog brenda page-cover Najzabavnije fotke nastaju slučajno 5bc0ccf394750c7127279355-1334-1001 Čak i 5 minuta dnevno je dovoljno da budemo srećniji a956c595-03ff-47ee-ada9-7dcb85788719-stocksy_txp3ef5de8bfkd200_small_2358755 5 znakova da vas partner naprosto obožava · · ·