photo-1517498559795-28a423c31125
PULS GRADA · sport&rekreacija

Kada je u pitanju vežbanje, svi se trudimo da ostvarimo optimalne rezultate u odnosu na napor koji smo uložili tokom treninga. Držimo se svog plana vežbi, vodimo računa o ishrani pre ili posle treninga i dobro se zagrevamo kako se ne bi povredili. Međutim, postoji još jedan faktor koji je bitan za efektivnost vežbanja, a to je doba dana kada treniramo.

Mada se čini da vreme vežbanja nije baš toliko relevantno, ispostavilo se da postoji velika razlika između treniranja ujutru, popodne ili uveče. Istraživanja su otkrila da je za skidanje kilograma najbolje vežbati ujutru i ne samo to, osobe koje počnu dan sa treningom, osećaju se bolje ceo dan, bolje spavaju i veće su šanse da će steći naviku da svakodnevno vežbaju.

Ako pak želite da razvijete vašu muskulaturu možda je bolje da trenirate u popodnevnim časovima, tačnije u periodu između 14h i 18h. Tada je temperatura vašeg tela viša nego prepodne, aktivnost enzima je veća, a i vaši mišići su spremniji za veće napore. Za većinu ljudi to znači odlazak na trening odmah posle posla.

Još jedna beneficija vežbanja u popodnevnim časovima je i da ćete na taj način bolje regulisati cirkadijalni ritam vašeg organizma.

Naravno, potrudite se da ne trenirate u kasnim satima kako bi mogli dobro da spavate. Za kvalitetan san se preporučuje odmaranje od bar nekoliko sati posle vežbanja. Tek nakon tog perioda treba otiči u krevet.

Boomerang Stories_city magazin 2 City letnja preporuka #51: Bumeranzi brenda Boomerang Stories concho naslovna Concho Sewing – oprema za avanturistički život aquaski.rs City letnja preporuka #12: Skijanje na vodi kajak avanture 2 Beogradske kajak avanture · · ·