7396310-without-breathing-22-minutes-1476113022-650-18f7d49f89-1478088541
U VAZDUHU · urban flash

Svakodnevno radimo toliko malih stvari da se gotovo nikada ne pitamo da li postoji pravi ili pogrešan način da se to uradi.

Saznajte šta ste to možda do sada pogrešno radili.

Korišćenje previše sapuna

Naša koža postaje sve suvlja kako starimo, a sapun samo pogoršava stanje. Pokušajte da koristite minimalnu količinu sapuna i samo na potrebnim mestima kao što su kožni nabori. Sapunasta voda koja teče preko vašeg tela je više nego dovoljna da ostanete čisti.

Pauza tokom produktivnog vremena

Svi imamo svoje najproduktivnije radno vreme. Tokom tih sati čini se lakše da se koncentrišete, da budete oprezni i inspirisani, i kao posledica toga, postignete odlične rezultate. Problem je u tome što ne pokušavate da otkrijete kada ste najviše produktivni.

Ako se osećate motivisanim i fokusiranim od 11 do 13h, nemojte da napravite pauzu u 12. Planirajte svoje pauze za odmor tako da ne unište vašu produktivnost.

Dopisivanje sa šefom

Važno je postaviti granice između poslovnog i privatnog života. Psiholozi kažu da nikada ne bi trebalo da razgovaramo o problemima na poslu ili da prenosimo profesionalne odnose u aplikacije za instant poruke kao što je WhatsApp jer ih smatramo nečim ličnim.

Dodavanje ulja u vodu za pastu

Dodavanjem ulja u vodu za pripremanje testenine, sprečićete da se sos zalepi za testeninu. Da biste pripremili savršenu testeninu i sprečili njeno lepljenje, potrebno je da koristite odgovarajuću količinu vode: 1 litar na 100 grama suve testenine i 1,5 litara za 100 grama sveže testenine.

Disanje grudima

Koncentrišite se na disanje pomoću dijafragme, a ne pomoću grudi. Pravilna oksigenacija ima pozitivne efekte na vaš nervni sistem, pomaže u snižavanju krvnog pritiska, smanjuje upalu i bol, poboljšava opšte fizičko zdravlje i otklanja stres.

Pranje zuba horizontalnim pokretima

Pranje zuba samo horizontalnim pokretima i zaboravljanje na zubni konac su verovatno najčešće, ali i najteže greške. Pravilno pranje zuba uključuje kratke vertikalne pokrete, koji se uvek izvode od desni do ivice zuba.

Vežbanje bez zagrevanja

Važno je uključiti vežbe zagrevanja i fleksibilnosti u vežbanje i postupno povećavati njihov intenzitet. A ako želite da izbegnete povrede, ne zaboravite i vežbe istezanja na kraju treninga.

5c9952d12400001901c86b13 Da li ste znali da su ove poznate ličnosti najbolji prijatelji? photo-1519225421980-715cb0215aed Ovo su najčešće greške prilikom planiranja venčanja 1241710-image-crop-1313x1468-1527246304-728-49b006c360-1528104802 Otkrijte kakvi ste na osnovu karakteristika partnera BeFunky-collage (5) Savladajte neuspeh poput ovih poznatih dama · ·