ezgif.com-webp-to-jpg
U VAZDUHU · društvene mreže

Vreme praznika je karakteristično po mnogo čemu, a kada nas preplave reklamni oglasi, znamo da je došao baš taj trenutak. Na kraju krajeva, konzumerizam cveta u to vreme i nije čudo što se kompanije utrkuju u tome ko će napraviti najbolji oglas i privući najviše potrošača kod sebe.

Ni ova praznična sezona nije izuzetak od dosadašnjih jer smo već videli gomilu reklama. Svaka od njih igra na različitu kartu, bilo da je u pitanju toplina zbog praznične čarolije, već prepoznatljivi motivi u novom ruhu ili jednostavno neka urnebesna situacija. Naravno da nam one ne donose samo želju za kupovinom nečega, već i uživanje u samoj atmosferi, ali je ponekad teško razdvojiti jedno od drugog. U nastavku su neke od najupečatljivijih ovosezonskih reklama, pa vi probajte da im odolite.

#NOTARETAILSTORETwitter U.K.

U Velikoj Britaniji postoji prodavnica koja se zove Džon Luis (John Lewis) i koja svake godine objavljuje praznične spotove. Nakon izlaska, na tviteru sledi gomila komentara i beskrajna diskusija o tome da li je bolji od prethodnog, samo postoji jedan problem. Komentari su često upućeni Džonu Luisu, predavaču iz Virdžinije, koji strpljivo odgovara na sve njih sa zdravom dozom humora. Tviter je sada napravio reklamu baš o tome, gde Džon Luis glumi sebe kako odgovara na sve te komentare.

REINDEER GAMESMicrosoft

Svi koji su ikada strastveno igrali bar jednu video igru znaju kakav je osećaj kada pobedite neki nivo, dostignete novo ostvarenje ili završite igru. U ovom snimku se vidi baš taj trenutak, kada jedna osoba postaje heroj u virtuelnom svetu, bez obzira na to kako izgleda u ovom stvarnom. Tu smo svi jednaki, a parola je „Kada svi igraju, svi pobeđuju“.

THE MAGIC OF CHRISTMASCurrys PC World

Mnogi Englezi smatraju dikensovsko doba početkom svih božićnih tradicija, ali naravno uz brojne nedostatke u odnosu na današnji svet. Ova prodavnica tehnike rešila je da iskombinuje to doba sa modernim aparatima iz 21. veka i napravi zanimljive prizore koji spajaju prošlost i sadašnjost.

WE HAVE TO SEE MORE OF EACH OTHERRuavieja

Jeste u pitanju plasman proizvoda, ali ovaj verovatno ima najbitniju poruku od svih. U pitanju je algoritam koji može da izračuna koliko nam tačno vremena preostaje sa nekim do kraja života na osnovu toga koliko se često viđamo sa njim. U reklami se mogu videti primeri pravih ljudi na kojima je isproban, a nakon što je postala najgledanija u španskoj istoriji, mnogi su se zahvaljivali ovoj kompaniji što im je skrenula pažnju na to da moraju promeniti neke navike.

SANTA CRASHES CHRISTMASALDI Australia

Ruralni delovi Australije imali su puno problema u prethodnom periodu, a ova reklama služi da pokaže svo njihovo gostoprimstvo i svu otvorenost prema gostima. Svi su dobrodošli u svako doba, pa tako i Deda Mraz koji pada sa neba i ne stiže da dostavi sve poklone. U fokusu je kontrast između samog Deda Mraza i domaćina koji ga primaju privremeno.

THE HEATHROW BEARS RETURNHeathrow Airport

Doris i Edvard su medvedići koji su zaštitni znaci aerodroma Hitrou od pre dve godine, kada su osvojili sve. Na ovom snimku, oni sleću na taj aerodrom kako bi se vratili svojoj porodici u Londonu na vreme za praznike. Za sobom su ostavili kalifornijsku toplotu za onu porodičnu.

A DOG IS FOR LIFE, NOT JUST FOR CHRISTMASDogs Trust

Udomljavanje pasa je veoma važna tema i ovaj oglas to i poručuje, uz poseban fokus na tome da njih nikako ne smemo tretirati kao praznične poklone. To je prikazano kroz apsurdni svet u kome se drugi pokloni tretiraju kao psi. Suština je da su psi živa bića, a ne samo stvari koje možemo proslediti dalje kada nam to padne na pamet.

THE NEVER-ENDING STOCKINGTK Maxx

Ova prodavnica se svakog Božića trudi da osmisli nešto drugačije od ostalih i iznenadi kupce u svojim radnjama. Ove godine je u pitanju „beskrajna čarapa“ koju može da pronađe samo onaj najsrećniji i kome će ona donositi poklone tokom čitave godine.

KFC CROSSROADSKFC

Ćureće meso se u Americi jede više iz navike nego iz želje za vreme praznika, a piletina je najpopularnija tokom ostatka godine. KFC je to iskoristio u presmešnom obračunu u kome se ove dve ptice sreću, uz naravno, očekivanu pobedu kokoške.

BOUYGUES CHRISTMASBouygues Telecom

Ovde ponovo možemo videti emotivnu stranu praznika, uz veliki vremenski raspon od početka do kraja. Simbolika koja prati sve stadijume je neosporna, baš kao i stadijumi kroz koje prolazi sin glavnog lika dok ga godinama gleda kako igra uz istu pesmu. Po završetku punog kruga, shvatamo da neke tradicije ostaju sa nama zauvek.


naslovna Najkreativnije božićne dekoracije u bolnicama Tynwald-Mills1_640x345_acf_cropped Ma šta to rade ova dva medveda u tržnom centru? page-sale Oni vole da se šegače sa drugima naslovna Evo kako mediji manipulišu istinom · · · ·