Imitacije modnih reklama
PULS GRADA · moda

Sve dok se sa nečim ne upoznate sasvim dobro, ne možete da se našalite na račun baš toga. Većina ljudi izbegava da se uporedi, pa makar i delimično, sa supermodelima, koji su, gle čuda, plaćeni da izgledaju bolje od običnog čoveka, međutim, jedna žena je bila hrabra, ali i mudra… Francuska fotografkinja Nathalie Croquet ima višegodišnje iskustvo rada u modnoj industriji i odlično zna kako funkcioniše modno reklamiranje, radila je za ozbiljne kompanije poput Biba i Jean Paul Gaultier, ali je rešila da pokaže u čemu svi koji uzdišu dok vrte stranice modnog magazina, uporno greše…

Nathalie Croquet je dobro upoznata sa postupkom koji od najsitnijih detalja prati modna snimanja, u svim segmentima kreiranja novih kampanja. Budući da je već dugo u tom poslu, ona je svojom serijom fotografija imitacija, zapravo samo želela da skrene pažnju na jednostavnu činjenicu da upoređivati sebe i modele nikada nije dobra stvar, jer je početna ideja da se te devojke transformišu u nekakva superljudska bića koja nemaju mnogo zajedničkog sa nama. Otuda naziv Nathalienine serije Spoof ili u prevodu Podvala. Prevareni su svi oni koji očekuju da će kada kupe određenu stvar izgledati više kao žene i muškarci sa reklame.

Pogledajte šta o tome misli Croquetova, žena koja je upoznata sa svakim detaljem sveta zaduženog za pravljenje snova, od bisera, šifona i svile…

Nathalie Croquet kroz svoj projekat "Podvala" pokazuje kako su modeli plaćeni da uvek izgledaju bolje od ostatka čovečanstvaOtvori galeriju
Glitter_close_up-1000x530 Nova godina: A vi spremni od glave do pete Leptir mašne u obliku hrane Leptir mašne u obliku hrane Blogger Show Blogger Show: Kako žive blogerke Mango za Novu godinu Kate Moss & Cara Delevingne: Mango i Nova godina · · · ·