vežbanje
PULS GRADA · sport&rekreacija

Više od polovine ljudi je obećalo da će sa početkom 2017. godine početi da vežba, da će smršati, jesti zdravije. Međutim, ta obećanja ostaju neispunjena. Brutalna istina je da će samo osam odsto ljudi ostvariti ove ciljeve.

Istraživanja su pokazala da ljudi koji donesu ovakve odluke u prvih 17 dana januara moraju da počnu da ostvaruju ciljeve. Dakle, vreme je da počnete već danas! Nema izgovora!
Zašto baš ovo vreme? Prvog januara svi misle da će se sve promeniti samo od sebe. Ali onda ne počnu ništa da rade. Zato je bitno stvoriti novu naviku i za stvaranje navike je potrebno tako neko vreme, između dve i tri nedelje.
Takođe, nemojte odmah krenuti sa treninzima u kojima ćete dati sve od sebe. Radite prvo sa 90 odsto kapaciteta, baš dok se ta navika ne stekne. I za početak stručnjaci preporučuju kardio vežbe, čak spori kardio trening, koji skoro svi mrze. Ali, izgleda da se tako stvara navika.
Ako pravite plan ishrane najbolje je da vam pomogne stručnjak u tome jer svakako ćete trenirati a i treba da znate koje namirnice da uneste koje da izbegavate. Svako ubacite što više povrća u ishranu ali ne zaboravite i na proteine.

Kada uvedete treninge u vašu svakodnevicu nemojte zaboraviti da spavate dovoljno. Ako budete neispavani nećete želeti da idete na trening, bićete umorni i nećete se dobro osećati. I ne zaboravite na pravilo da barem sat vremena pre spavanja ne budete online, pošto to loše utiče na spavanje.
Ubacite i relaksaciju. Svakog dana odvojite 10-15 minuta kada ćete zatvoriti oči i meditirati. U početku će sve biti glupo i besmisleno, ali veoma brzo ćete se osloboditi dela stresa ovakvim postupcima.

Automatski nacrt Henrikh Mkhitaryan je postigao neverovatan gol SuperKonkurs Novi SuperKonkurs koji vas vodi na skijanje u Kicbil jordan Forbes: Najplaćeniji sportisti svih vremena Nina Lazić i Reebok Reebok X-Challenge yoga trening na krovu Beograda · ·