page-cover
PULS GRADA · shopping

Iskoristimo praznični duh da obradujemo i sebe i druge, i to ne samo one kojima poklanjamo već i one od kojih kupujemo. U susret novoj 2019. zavirili smo u domaću kuhinju proizvoda koji mogu biti dobar poklon, kako drugima tako i nama samima.

Tekst: Ljubica Slavković

Volimo da kupujemo, ali još više volimo da podržavamo domaće, nezavisne brendove. Time podržavamo kreativnost, prve korake, borbu na tržištu koje nije veliko, želju, veru i uspeh, i na kraju krajeva, uživamo u lepom koje nije serijsko. Ništa manje važno, uživamo i u proizvodima zbog kojih niko nije eksploatisan, i super nam je da budemo deo lanca kreativnosti u kome se svi koji učestvuju dobro osećaju zbog našeg izbora

Iz stomaka

Tibba je zanimljiv brend koji je nastao iz lične potrebe. Već i samo, pomalo neobično ime, ukazuje o čemu se radi: u pitanju je odeća za trudnice i mame koje doje. Mladi bračni par, Milena i Nemanja, u situaciji kad su postajali roditelji uvideli su da u svom okruženju nemaju sve ili baš ono što im je potrebno, i odlučili da to promene. Ideja za stvaranje odevnog brenda došla je iz želje da se dojenje učini prijatnijim i lakšim, a brend Tibba karakterišu jednostavne kolekcije modernih i lako kombinovanih krojeva.

Naravno, dvojac koji se pored roditeljstva otisnuo istovremeno i u vode porodičnog biznisa, za svoje odevne komade odabrao je prirodne materijale. U ponudi za sada imaju različite odevne komade koji olakšavaju dojenje ali i period pre i posle njega, te proizvode helanke za trudnice, majice za dojenje, tunike 2u1 za trudnice i mame koje doje, spavaćice za dojenje i još svašta nešto. Čitav proizvodni proces ovog domaćeg brenda odvija se u Beogradu, a kupovina u Ćumićevom sokačetu u lokalu br. 39 ili onlajn, preko društvenih mreža Fejsbuk i Instagram.

www.tibba.rs

Prepoznatljiva mašna

Inspirisana duhom putovanja i uživanjem u malim stvarima, dizajnerka Emilija Katić osmislila je espadrile, specijalne i za svaki dan. Kao i svaki vanvremenski dizajn, M-ishka espadrile su brižljivo i do detalja osmišljene. Svaki komad je posebno krojen i ručno šiven, i to od prirodne kože visokog kvaliteta. M-ishka espadrile karakteristične su po velikoj upečatljivoj mašni. Ovaj mladi brend nije se zaustavio samo na raznobojnim komadima obuće, gde pored espadrila u svojoj ponudi ima i sandale, ali i tašne. Dobro, dolazi zima, duga i hladna, i nije vreme za letnju obuću. Ali, možda je baš zato M-ishka prava prilika da uživamo u candid internet prezentaciji koju je beogradski dizajn studio Metaklinika brižljivo upakovao u boje koje će nas svakako grejati do leta, kad ćemo moći s punim uživanjem da uskočimo u novi omiljeni komad obuće.

www.m-ishka.com

U paru ili ne

Možda Deda Mraz ne silazi zaista kroz dimnjak preko noći i ne ostavlja poklone u čarapama. Možda nemamo ni dimnjak, niti veru u Deda Mraza, ali pokloni su zato uvek dobrodošli i mogu biti u čarapama, a mogu i biti čarape! Par – Theory of two je domaći brend koji se specijalizovao upravo za čarape, muške i ženske. Inspirisani dizajnom i materijalima, ovaj odevni komad prave od finih materijala, tako da budu udobne i dugotrajne. Zanimljivost ovog brenda, osim samog dizajna i izbora, jeste i koncept da se čarape mogu nositi u različitim kombinacijama i parovima, odnosno da čarape iz različitih parova mogu postati novi par. Štaviše, dizajnirane su s namerom da se mogu kombinovati, iz jednog para u drugi, ili nositi slojevito.

www.facebook.com/pg/sockspar

Spora odeća za dug život

Kota je domaći brend nastao sa ciljem da na domaće tržište donese ono čega nema, a to je jednostavna, kvalitetna odeća, dizajnirana i proizvedena u Beogradu. Ovaj brend karakteriše pažnja prema detalju, minimalizam i visokokvalitetni prirodni materijali. Time su dobijeni odevni komadi visokog kvaliteta, napravljeni da traju i da ne budu prolazni s trendom, već uvek u trendu. Karakteriše ih i svesno etički pristup, te je u svaki komad Kota odeće utkan i savestan odnos prema okruženju i saradnicima. Zimska kolekcija donosi raznovrsne kapute i kardigane, i još brojne odevne predmete za koje je uvek pravo vreme.

kotaway.com

Uravnoteženje

Libra nudi baš ono što nam treba ne samo za svaki dan, već i za putovanja za koja je uvek vreme, a naročito za praznike. Ručno rađeni predmeti od kože namenjeni su da čuvaju red i urede svakodnevicu. Libra proizvodi različite vrste kožne galanterije i poslovnog asesoara, novčanike, tašne ili nosače vizitki. Brend je nastao inspirisan svakodnevnom preokupacijom jedne žene – da pokuša da pronađe šta joj je potrebno u tašni. Otuda i ime, uvođenje ravnoteže u svakodnevicu, kroz tek jedan mali ali brižljivo dizajniran predmet. Asortiman brenda namenjen je i muškarcima i ženama, svedenog je dizajna, sa tek po kojom notom koja se osvežavajuće izdvaja.

www.madebylibra.com

Na sto načina

Art of Comma je modni brend grafičke dizajnerke Jelene Gagić koja je svoju hobi fascinaciju apstraktnom geometrijom rešila da pretvori u dela. Naziv brenda proistekao je iz asocijacije na kreativni beg u skriveni svet mašte, a geometrijske oblike oživela je na šarenim maramama. Svaki dizajn marame ima svoj naziv, koji i odgovara raspoloženju koje ona može da budi. Jelena marame izrađuje od muslina i kombinuje ih na sto načina.

artofcomma.com

Neobičan poklon koji je svakom potreban

Boots Off! je neobičan brend koji stoji iza jedne od onih stvari za koju niste ni znali da vam je potrebna, sve dok se niste upitali kako ste ikada mogli bez nje. U pitanju je takozvana sprava za pomoć pri izuvanju, odnosno „asistent za izuvanje“. Ručno rađena drvena konstrukcija, od hrastovog drveta, oblikovana je tako i služi da se jednom nogom nagazi, dok se s druge izuva cipela. Naravno, poenta je da čovek ne mora pri tom postupku da se savija, a ne uništava ni odeću. Neobično, ali krajnje praktično i korisno!

Za drugačiju svakodnevicu

Brend Daskka su stvorile Jelena Necić i Anja Vuković iz želje da komad drveta bude baš to što jeste, ali još lepši. Autorski dvojac oblikuje drvenu dasku na taj način da u nju što je jednostavnije i maštovitije moguće unosi intervencije u obliku, formi i boji, gde ona zadržava svoju primarnu funkciju – a to je kuhinjska daska, za sečenje ili serviranje. Igrom s pažljivo odabranim punim bojama i jednostavnom geometrijom stvaraju šare, ali i oblikuju drvene daske otkrivajući jedan svet raznolikosti koji tako naizgled jednostavan predmet krije. Kao što su razigrane šare i oblici Daskke, takva im je i reklamna kampanja, te su startovali serijom simpatičnih i krajnje zabavnih video-spotova koji približava filosofiju, ili bolje reći duh ovog brenda.

daskka.com

Nike Air Max 97 Swarovski Nike Air Max 97 Swarovski stiže u Tike Shop Hugo Beograd Jeste li već posetili HUGO pop-up prodavnicu u Beogradu? Cover Photo1 Dune London: Luksuzni brend obuće i aksesoara collage Idealan praznični poklon za vašeg muškarca · · · · ·