Tajne avanture životinja

Kompanija za animaciju Illumination Entertainment već godinama zabavlja mlade i stare, a iz njihove radionice su izašli planetarni hitovi „Grozan ja“ (prvi deo 2010, drugi 2013. godine) i „Malci“ (2015). Aktuelni blokbaster „Tajne avanture kućnih ljubimaca“ dovodi nove likove u igru – veselu družinu njujorških kućnih ljubimaca i njihove protivnike, ulične životinje odbačene od vlasnika.

Šta kućni ljubimci rade kada njihovi vlasnici nisu kod kuće? Animirani film Tajne avanture kućnih ljubimaca (The Secret Life of Pets) na maštovit način odgovara upravo na to pitanje – ljubimci se međusobno druže i doživljavaju čitav niz uzbudljivih avantura. Antropomorfne životinje su česte u crtanim filmovima, pa tako junaci Tajnih avantura, iako fizički podsećaju na svoje stvarnosne ekvivalente, vode uzbudljiv društveni život – pate, zaljubljuju se, slušaju hard metal, uživaju u ćaskanju i upuštaju se u čarke. Kada voljeni terijer Max dobije konkurenciju za ljubav svoje vlasnice u vidu čupavog, ogromnog mešanca Duka, nastaje bura u čaši vode. Psi pokušavaju da oteraju jedan drugog, sve dok njihovi nestašluci ne dovedu do toga da se nađu na ulici, izgubljeni, bez ogrlica i prepušteni sami sebi. Tada na scenu stupa beli zec Grudvica, krvoločni i pufnasti vođa odbačenih životinja, koji želi da dva psa inicira u borbu protiv ljudi. Naravno, tu je čitava životinjska menažerija koju, pored pasa i mačaka, sačinjavaju ptice, hrčci, krokodili, svinje… Zabava za čitavu porodicu!

Tajne avanture kućnih ljubimaca je izuzetno simpatičan film kome bi glavna zamerka bila što po zapletu previše podseća na Pixarovu Priču o igračkama. Početni animozitet pasa sliči na nadmudrivanja Woodyja i Buzza – sve sa sličnim preokretom kada rivali shvate da moraju da sarađuju kako bi se spasili.

Ova sličnost na stranu, Tajne avanture pružaju zaista sjajnu zabavu – ne samo klinčadiji, već i onim poodraslim, koji još uvek „neguju“ dete u sebi. Animacija, po očekivanju, besprekorna, likovi preslatki (pored udarnog trija, treba izdvojiti mačku Kloi i kujicu Divnu), a tu je i nekoliko nezaboravnih scena – uključujući i muzičku tačku u kojoj Duke i Max u fabrici kobasica doživljavaju viziju u kojoj prerađevine od mesa plešu uz pesmu We Go Together iz Briljantina. Slasno, nema šta (uz to, ako ćemo iskreno, i pomalo perverzno)!

U američkoj verziji, Maxu i Dukeu glasove pozajmljuju Louis C.K. i Eric Stonestreet, dok su u srpskoj sinhronizaciji te uloge pripale Marku Markoviću i Milanu Čučiloviću. Danijel Sič zamenjuje Kevina Harta kao neodoljivi Grudvica, dok je Jelena Stojiljković Kloi (umesto Lake Bell), a Milena Živanović daje glas Divni (u originalu Ellie Kemper). U srpskoj verziji se mogu čuti i Slaven Došlo, Bane Jevtić, Ivan Tomić, Ivana Knežević, Bojan Lazarov i Milan Antonić. Istina, mi stariji gledaoci bi voleli da čujemo originalne glasove, ali priznajem da su srpski glumci uradili dobar posao i tako olakšali gledanje filma deci koja još uvek ne znaju da čitaju. Film je dostupan u „regularnoj“ i 3D verziji.

"Psi rata" od sledeće nedelje u bioskopima „Psi rata“ od sledeće nedelje u bioskopima Foto izvor: blog.truffleshuffle.co.uk Kako izgledaju glumci serije „Baywatch“ 27 godina kasnije Andy Serkis - digitalne uloge Digitalne uloge Andyja Serkisa st Nekoliko pitanja nakon odgledane prve sezone serije „Stranger Things“ · · ·