Mastercard i Banca Intesa
U VAZDUHU · promo

Banca Intesa i Mastercard organizuju svoju sada već tradicionalnu godišnju nagradnu igru u okviru koje korisnici Banca Intesa Mastercard kreditnih kartica mogu da osvoje putovanje u Diznilend u Parizu. Nagradna igra je otvorena za sve korisnike Banca Intesa Mastercard kreditnih kartica koji u periodu od 01.10. do 28.10.2018. godine svojom karticom plate račun na bilo kom prodajnom mestu, obave transakciju putem internet kupovine ili podignu novac na bankomatu u vrednosti od najmanje 2.500 dinara na teritoriji Srbije, odnosno od minimum 20 evra u inostranstvu.

Kako bi se prijavili za učešće u nagradnoj igri, korisnici Banca Intesa Mastercard kreditnih kartica treba da registruju obavljenu transakciju na sajtu www.bancaintesa.rs, a četiri najsrećnija će osvojiti paket aranžman Mickey’s 90th Birthday-World’s Biggest Mouse Party koji obuhvata povratne avio karte Beograd-Pariz, dva noćenja u hotelu Newport Bay Club Hotel, prisustvo na četiri radionice u hotelu pod nazivom Mickey’s Birthday Card, Mickey’s Mania, Minnie’s Cake&Sweet i Mickey’s Dance, kao i polise putnog zdravstvenog osiguranja tokom perioda trajanja aranžmana.

Pobednici nagradne igre će biti izvučeni 30.10.2018. automatski, nasumičnom kompjuterskom selekcijom, a u mogućnosti su da svoje nagrade iskoriste u periodu od 30.11. do 02.12.2018.

Najsrećnije mesto na svetu – Disneyland Paris, je jedna od vodećih turistička atrakcija u Evropi, koju svake godine obiđe oko 15 miliona posetilaca, dece i odraslih. Prostire se na 2.000 hektara, a sastoji se iz Disneyland Park, Walt Disney Studios Park i Disney Village u kome se nalaze hoteli, prodavnice i restorani. Ove godine se obeležava veoma poseban jubilej u istoriji Diznilenda jer se proslavlja 90. rođendan Mikija Mausa, što će budućim pobednicima nagradne igre učiniti putovanje neprocenljivim.

Picture3 Atlantic Grupa najbolji Poslodavac Partner na srpskom tržištu IMG_20180927_110314 Održan prvi javni FinPis čas u OŠ „Drinka Pavlović” u Beogradu naslovna Eucerin: Noćna nega sa dvostrukim efektom Coca-Cola HBC Srbija naslovna Coca-Cola HBC Srbija: Ulaganje u mlade kao najveći doprinos zajednici · · · · ·