Foto-bomba realnost i reklama
fotografija

Za čoveka koji je godinama radio kao neko ko osmišljava reklamne kampanje kreiranje realnosti, prema zahtevima tržišta, nije ništa neobično. Ipak, među mnogobrojnim reklamama česta je pojava takozvanog ulepšavanja stvarnosti, bez obzira da li se radi o video materijalu ili fotografijama. Jedan tvorac iluzije savršenog života, rešio je da se pozabavi nešto duhovitijim aspektima fotografije, i tako je foto-bomba postala njegov cilj. Do sada još neviđena vrsta ovako preuređenih fotografija, u kojima idealnu sliku spremnu za bilo koju reklamnu kampanju na svetu, pokvari duhovita i realistična zamisao njenog tvorca.

Da korporacije forsiraju usiljenost, umesto da je zabavno kao na žurci, a na porodična slavlja bivaju poseban „cirkus“ zbog pretećeg alkoholizma nekog od pozvanih, da cimerski život ima svojih mana, a svaka porodica ne izgleda kao sa reklame za novu kuhinjsku garnituru uverite se kroz rad čoveka koji o advertajzingu zna nešto više.

Vreme je za žmurkeOtvori galeriju
Sveštenici tokom vežbanja Fotografije koje će vas potpuno uzdrmati Pravi ljubitelji mačaka Kako izgledaju pravi ljubitelji mačaka Svakodnevica na ulicama KIne Svakodnevica na ulicama Kine Zaleđeno kraljevstvo Kad led prekrije celu planetu · · · · · ·