MANGO
PULS GRADA · shopping

Za svoju novu kolekciju Mango je inspiraciju pronašao u spokoju kojem težimo u želji da pobegnemo od svakodnevnog haosa i rutine. Prvi put prošle godine, Mango je predstavio kolekciju odeće dizajniranu korišćenjem recikliranih materijala sačinjenih od održivih vlakana.

Supermodel Saskia de Brauw je zaštitno lice nove kampanje snimljene u Aiguas Tortas parku. Pored karijere u modnoj industriji, Saskia je umetnica koja inspiraciju pronalazi u elementima grafike i fotografije. U fokusu njenih radova je koncept prostora i vremena, kao i razni simboli gradova. Svoje opservacije Saskia predstavlja kroz umetnost, prikazujući obnovljene predmete na različitim lokacijama, čime oslikava svoju viziju o jednostavnosti.

Odevni komadi ove kolekcije inspirisani su minimalističkom lepotom. Prirodni materijali poput vune, reciklirajuće viskoze i biorazgradivih vlakana kao što je Tencel u beloj, braon i ljubičastoj boji su osnova odevnih komada predstavljenih u novoj kolekciji.

Pored Committed kampanje, Mango preduzima i druge inicijative kada je reč o održivosti u modnoj industriji. Ideja vodilja brenda jeste da poveća procenat održivih vlakana koje koristi u proizvodnji odeće i to za 50% održivog pamuka do 2022. godine. Mango, takođe, radi na svom Second chances projektu za reciklažu odeće i obuće (52% sakupljene garderobe ka lokalnoj reciklaži, 10% ka međunarodnoj ponovnoj upotrebi, 20% ka kreativnoj ponovnoj upotrebi i 18% ka oporavku energije).


cover-back-to-business-samsonite Samsonite: Back to business Champion Kolekcija „We are one“ stigla u Srbiju page-cover-marketing Marketing bez budžeta u marketima širom sveta city-magazine-septembar-lipault-image LIPAULT Paris: Putni aksesoar od stila · · ·