hbz-valentino-tokyo-shutterstock-editorial-9997938w-huge-1543343105
PULS GRADA · aktuelno

Modna kuća Valentino važi za jedan od najženstvenijih brendova visoke mode, koji iz godine u godinu oduševljava spektakularnim kolekcijama i glamuroznim revijama. Tako je bilo i ovoga puta u Tokiju, gde je predstavljena najnovija kolekcija za jesen 2019.

Za prvo predstavljanje Valentina u Tokiju, odabrana je kolekcija vatreno crvenih haljina koje neodoljivo podsećaju na razlistane latice ruže. Od romantičnih kratkih modela od tila, koje formom podsećaju na ’60-e, do dugih haljina obogaćenih čipkom i naborima, ova kolekcija penastih kreacija nikoga nije ostavila ravnodušnim.

Inspiraciju za ovu kolekciju kreator Pjerpaolo Pikoli pronašao je u kulturi Japana. Naime, on je bio nadahnut vabi-sabijem, očaravajućim konceptom japanske estetike koji nam pomaže da vidimo lepotu i u nesavršenosti. Zahvaljujući tome, na reviji su, između ostalog, zastupljeni i asimetrični krojevi, karneri, riševi i cvetni dezeni koji su karakteristični za brend Valentino, ali ovoga puta u nešto drugačijem izdanju, na crvenoj i crnoj svili.

No, ono što je čitavoj reviji dalo spektakularnu notu jesu latice crvene ruže koje su padale sa plafona dok su manekenke šetale pistom. Za posebnu atmosferu pobrinuli su se zvuci klavira i žičanih instrumenata koji su dopirali iz pozadine.

Svi ovi elementi doprineli su raskošnoj, upečatljivoj kolekciji sa jasnim potpisom Valentina, koja je ujedno i sjajan omaž japanskoj kulturi. Ovo bi mogao biti odličan primer ostalim modnim kućama kada žele da svoje kolekcije prezentuju u drugim zemljama.


41325627_10155832569552076_2122103591031275520_n 12. Festival nauke: Zemlja budućnosti Viski sajam Hedonisti spremite se: Počinje treći Viski sajam Disney dodela nagrada Proglašeni pobednici nagradne igre „Banca Intesa i Mastercard vas vode u Disneyland“ Coca-Cola mladima panel sa učesnicima programa Pomoć da sigurnost nadvlada sumnju · · · · ·