love
U VAZDUHU · urban flash

Otkad nam je Internet putem društvenih mreža otvorio vrata brze komunikacije i sa ljudima iz drugih krajeva sveta, čuli smo razna mišljenja na razne teme. Sigurno ste naišli i na hešteg #relationshipgoals, obično uz fotku nekog para kako se mazi. Mada, ovaj hešteg neki koriste i mnogo kreativnije. Slobodno otkrijte kako.

Pitanje je, da li možemo uopšte tako generalizovati i smatrati da postoje ciljevi u vezi zajednički mnogim ljudima? Nisu li očekivanja od veza različita kao što su različiti ljudi koji ih grade? Nekoliko stvari se čini zajedničkim većini ljudi. Duge veze su jedna od njih. Naravno, ovo je jedan od standardnih obrazaca- duge veze su ozbiljne i imaju smisla. Tako društvo kaže. Ovo bismo mogli da tumačimo i kao pokazatelj da su ljudi spremni da rade na svojim vezama, a ne da ih napuste čim se pojavi prva osoba koja želi nešto sa nama.

Sreća je na vrhu liste onog što se smatra dobrom stvari u vezi.
giphy
Nekog ko će ih zaista slušati i razumeti ljudi često navode kao cilj u vezi. Komunikacija je osnov dobre veze i ljudi zaista traže da im se posvetite kad ste zajedno. Takođe, ljudi kao #relationshipgoals navode i nekog sa kim će moći da se fokusiraju na ono što je pozitivno u njihovoj vezi i u njima samima, žele da zajedno rastu i napreduju sa nekim iz dana u dan. I neko pored koga će moći da pokažu svoje pravo lice uvek je na vrhu ciljeva u vezi.

Romantični partner nikada ne izlazi iz mode, i ljudi zaista žele da im veza i nakon nekog vremena bude romantična kao na početku.

Nekog ko će razumeti potrebe osobe sa kojom je, mogućnost da se menja i napreduje, umesto da osporava svaki pokušaj napretka, to ljudi zaista žele. Takođe, žele partnera od kog mogu da uče i koji ih intelektualno izaziva.

razvod Ovo je vreme u godini kada su razvodi najčešći njfu One su poznate Device gzu Lude stvari koje deca u Severnoj Koreji uče u školi hjuz Stvari koje su nas izluđivale ovog leta ·