ui
U VAZDUHU · urban flash

Kako da odete zaista sa posla i da ne brinete da li ste nešto ostavili nezavršeno i da znate da sutra počinje novi radni dan, bez onoga što niste uradili juče? Potrebno vam je pet minuta preko radnog vremena da nemate glavobolje izazvane nagomilanim poslom.

Stres na poslu je već njegov sastavni deo. A svi i dalje čekamo da sat otkuca taj spasonosni trenutak pa da se izgubimo iz kancelarije i da, pa mislimo o poslu i dalje. Kako da se opustite nakon radnog dana? Postoji nekoliko trikova koji će vam pomoći.
1. Pređite listu stvari koju ste uradili i koju treba da uradite

Desetak minuta pre kraja radnog vremena počnite da radite na listi stvari koje ste uradili i koje treba da uradite sutra. To je bolje nego da sutra u 9 ujutru razbijate glavu o tome šta je još trebalo da se uradi. Takođe, sastavljanje liste će vam pomoći da uživate u uspesima od tog dana- imaćete jasno na papiru šta ste sve uradili.
2. Očistite inbox

Nemojte zadržavati ni mejlove za koje znate da su smeće ni za koje znate da su promo mejlovi. Izbrišute ih, neka samo poslovni melovi budu u vašem inboxu. Sve koje ste prešli, sortrajte tamo gde pripadaju. Čist inbox je kao rasterećana glava. Nema potrebe da na kraju radnog dana imate otvorene mejlove koji vam nisu potrebni sutra. I takođe, pokušajte da date sebi malo prostora ujutru pre otvaranja inboxa. Do sat vremena ako je moguće. Da vam se mozak opusti, pa ćete lakše podneti stres kada krenu da vas bombarduju mejlovima.
3. Planirajte dan unapred.

Morate se navići da planirate kako treba. Ne smete preskakati doručak ili ručak jer ste juče zaboravili nešto da uradite ili vam se nije radilo. Na poslu je planiranje ključ uspeha. Jeste, neće uvek sve ići po planu, ali bolje odstupanje od plana jedan dan nego svakodnevni haos.
4. Proverite sa šefom i kolegama da li ste sve uradili što je bilo potrebno za danas.

Pre nego što krenete iz kancelarije, proverite sa kolegama i šefom da li ste sve uradili što je trebalo, šta je primarno sutra, proverite još jednom šta je od obaveza najbitnije ove nedelje. Takođe, ne odlazite bez pozdrava i ne ulazite ujutru u kancelariju a da niste poželeli dobro jutro. To su bitne stvari koje pomažu da atmosfera na radnom mestu bude dobra.
5. Kad je vreme da se ide kući onda se ide kući.

Jasno je, uvek će biti nešto što niste uradili u toku radnog dana. Naravno, uradili ste sve što je potrebno da bi stvari funkcionisale. Ne produžavajte radno vreme, recite sebi, idem kući u toliko sati. Odmah ćete biti produktivniji. Takođe, ako se pridržavate saveta iz teksta bićete i bolje organizovani. Jasno, kada nešto iskrsne, iskrsne, ali ne ostajte na poslu bespotrebno duže. Skoro sve može da sačeka.

op Kakvi se to opasni psi kriju iza ograde? ui Šta vam niko nije rekao o zajedničkom životu? mi Koferi pacijenata ustanove za mentalno obolele io Studenti, šta vas sve čeka? ·