Reklame za slatkiše
PULS GRADA · dizajn

Ako se običnim danima i držite one – daleko od očiju daleko od srca, u vreme praznika a posebno ovih uskršnjih biće teško odupreti se sitnoj slatkoj zabavi, kakava su čokoladni zeka ili čoko jaja, koju deca najviše vole, a uz njih i vi polako postajete ljubitelji.

Oni koji osećaju snažnu silu privlačenja prema kaloričnim i slatkim stvarima verovatno se sećaju i kolača ili bombona koje su jeli kada su bili mali. Nas je ovom prilikom zainteresovalo nešto što ima veze sa tim, a direktno je vezano za načine na koje je nekada, pa i pre 50 godina izgledalo plasiranje takve robe, bilo u lokalu ili na nivou čitave države.

Dakle, za sve koji misle da će se setiti nekih starih reklama koje odavno više nisu poznate, neka pažljivo pogledaju fotografije i crteže u prilogu.

Odavno nam je već dobro poznato da su za dečje zube najopasnije tvrde bombone i karamele, ali ko se još može suprotstaviti tim slatkim komadima grešnih zadovoljstava…

Još da su reklame neke malo upadljive i nezanimljive, ali nisu, i nikada nisu bile takve. Čak bismo imajući u vidu stare fotografije i vizuelna rešenja za reklamiranje bombona i lizalica sa sigurnošću mogli da tvrdimo – one su napravljene tako daim ni staro ni mlado ne može odoleti.

Obratite pažnju na reklame koje se nalaze u našoj galeriji, a među njima i na neke koje su veoma stare još iz vremena kada marketing i PR nisu bile nauke. Pogledajte samo te bezbrižne natpise i predloge, te crteže i romantične predstave onoga što čovek nekada nije mogao uvek da kupi i zasladi se, ili da priušti svojoj deci. U retkim prilikama jela se čokolada, i baš u takvim vremenima nastajale su reklame poput ovih…

Kako su se nekada reklamirali slatkišiOtvori galeriju
Oqloq sat Minimalistički zidni sat Reči kao znaci Reč kao slika Spremamo se za cveće i sunce dok napolju pada kiša Maske za mobilne telefone koje slave proleće Za sve spavalice patentirano novo jorgan odelo Jorgan odelo – za one koji bi svuda dremnuli · · ·