Nebojša Mrđa Photography
PULS GRADA · aktuelno

Održano je Schweppes Mixology, takmičenje barmena koji su strastveni zaljubljenici u bartending u organizaciji Coca-Cola HBC Srbija koja uz svetski i lokalno poznata bezalkoholna pića, distribuira i prodaje premium alkoholna pića. Pobednici odlaze na stručno trodnevno putovanje „Athens bar show“. Putovanje na ovaj svojevrsni sajam u barmenskoj industriji zajednički su ocenili kao podstrek za unapređenje iskustva i znanja.

U zvaničnu selekciju ušlo je 50 validnih prijava, od čega je žiri selektovao dvadeset najboljih. Oni su dobili priliku da se u velikom finalu pokažu i pred tehničkim, degustatorskim i javnim žirijem. Barmeni su bili veoma inspirisani i kreativni te su se tako u finalu našli kokteli inspirisani mirisom mediterana, đumbirom i ruzmarinom, retro muzikom, tradicijom i čvrstim karakterom. Finalisti su kao osnovni sastojak koristili jedan od ukusa Schweppesa.

Komisija je sumirala ocene sva tri žirija, koji su ocenjivali sve od kontakta s publikom, tehničkog izvođenja do ukusa, a najteže je bilo upravo degustatorskom žiriju. Nakon što su ocene sabrane za najboljeg je proglašen barmen Marko Miladinović koji je inspiraciju za koktel u čijoj se osnovi nalazi Schweppes Jazzy Ginger pronašao reskom penušavom ukusu koji se najbolje meša u šejkeru sa ledom, a sve u ritmu muzike. Marko Miladinović je zajedno sa drugoplasiranim Petrom Terzićem i trećeplasiranom, damom među barmenima, Tijanom Stević, osvojio komplet vrhunske barske opreme sa specijalizoivanim ručno pravljenim kožnim rolovima, kao i trodnevno putovanje u Atinu.


Photo_Aleksandar_Dmitrovic_Color-Running-3 Četvrta trka sa bojama: Color RUNNING powered by Tikkurila DSC_1945 18. Jesenji Rosa festival zdravlja u Beogradu collage Stigla je nova kolekcija brenda H&M inspirisana serijom „Twin Peaks”! collage Najlepše toalete sa dodele Emi nagrada · · · ·