Umetnička strana ljubitelja Starbucksa
U VAZDUHU · urban flash

Kampanja #WhiteCupContest nastala je kao promocija čuvenog lanca Starbucks, a ideja je bila da njihove verne mušterije na Instagram okače svoje kreativne crteže na šoljama za kafu.

Kreativni tim Starbucksa došao je na ideju da zabavne crteže koje njihovi korisnici prave po čašama iskoristi za svoju najnoviju kampanju, a pozvali su sve ljubtelje njihove kafe da se priključe ovom takmičenju za najbolji dizajn šolje. Crtež pobednika naći će se na regularnoj prodajnoj čaši koja će biti u upotrebi početkom jeseni, a u našoj galeriji možete pogledati neke od najreprezentativnijih crteža pristiglih na Instagram.

Takmičenje za ljubitelja Starbucksa sa umetničkim sklonostimaOtvori galeriju
popup The Picture House – restoran u kom se plaća fotografijama hrane na Instagramu Bilbord Neobičan bilbord "Game of Thrones" - pivo sa ukusom osvete Serija „Game of Thrones“ inspirisala pivo sa ukusom osvete Zaljubljeni Beograđani Raspoloženi za ljubav – priča o FB stranici Zaljubljeni Beograđani