Dani ostrva Losinja u Beogradu_Goran Filipovic, Rikardo Hesky i Dalibor Cvitkovic_Photo Alex Dmitrovic_04
PULS GRADA · destinacija

Grad Mali Lošinj, Turistička zajednica Grada Malog Lošinja i hotelski brend Lošinj Hotels & Villas u beogradskom hotelu Hilton predstavili su turističku ponudu Lošinja, ostrva smeštenog na severozapadnom delu Jadrana. Prezentacija koju je vodila poznata voditeljka Jovana Joksimović održana je u okviru 41. Međunarodnog beogradskog sajma turizma. Zemlja partner ovogodišnjeg Beogradskog sajma turizma je Bugarska, a uz brojne izlagače iz jugoistočne Evrope, visoki zvaničnici i predstavnici medija upoznali su se sa ponudom ostrva Lošinj, probali autentične lošinjske delikatese, uživali u tradicionalnoj klapskoj muzici u izvođenju klape Čikat i otkrili prirodna obeležja koja krase ostrvo Lošinj.

„Prezentacija u Beogradu održana je kako bi turistička ponuda ostrva Lošinja i na ovom području dobila na prepoznatljivosti. Izuzetno nam je drago što smo, uz jednu od najvećih turističkih kompanija u Hrvatskoj, predstavili lošinjski turizam na najvećem sajmu turizma u Srbiji i JI Evropi, tržištima koja su izuzetno važna za nas u Turističkoj zajednici.“, poručio je direktor Turističke zajednice Grada Malog Lošinja Dalibor Cvitković.

Neke od predstavljenih autohtonih delikatesa sa ostrva Lošinja i drugih krajeva Hrvatske, kao što su ostrvski eko pršut, tartar od brancina, sirevi sa tartufima i creski olito, pratila su izabrana hrvatska vina, što je zaokružilo promociju celokupne turističke ponude ostrva Lošinja pred beogradskom i inostranom turističkom publikom. Osim promocije ponude, kao i prirodnih i kulturnih lepota Lošinja i Hrvatske, prezentacija je organizovana i sa ciljem jačanja poslovnih i prijateljskih odnosa dve zemlje. Tu inicijativu pozdravio je i hrvatski ambasador u Republici Srbiji Gordan Bakota.

Hotelski brend Lošinj Hotels & Villas već godinama radi na spajanju obalnog i kontinentalnog dela Hrvatske i zbog toga implementira domaće proizvode iz cele zemlje u ponudu svojih hotela, vila i restorana. Ovakva saradnja važna je i za goste koji zbog toga za vreme svog boravka na Lošinju imaju priliku da se upoznaju sa drugačijom i autohtonom kuhinjom koja spaja tradicionalne kontinentalne i mediteranske namirnice, što stvara jedinstven turistički doživljaj. „Predstavljanje ponude ostrva Lošinja u Beogradu bilo je na obostrano zadovoljstvo. Sigurno da je ovo temelj za dalju promociju hrvatskog turizma i veće prisustvo na tržištu Srbije. Reakcije ljudi su odlične, što nama daje potvrdu kvaliteta prezentacije, kao i celokupne naše ponude. Nadamo se da ćemo već tokom ove sezone na Lošinju ugostiti veći broj gostiju iz Srbije.“, rekao je na prezentaciji Rikardo Hesky, direktor Jadranka hotela.

Lošinj Hotels & Villas je hotelski brend kompanije Jadranka hoteli, koji okuplja 6 hotela i restorana, kao i vile i apartmane na najatraktivnijim lokacijama na ostrvu Lošinj. Reč je o 5* hotelu Bellevue i Boutique hotelu Alhambra, zatim, vilama Hortensia, Mirasol i Augusta, kao i hotelima sa visoke 4* – Vitality Hotel Punta, Hotel Aurora i Family Hotel Vespera, koji svojom usko specijalizovanom ponudom mogu udovoljiti različitim zahtevima gostiju.


Astrology-Hotel-1-e1550479707605 U ovom hotelu boravak zavisi od horoskopskog znaka www.steemkr.com Posetite ove zabavne parkove ako ste avanturista rio Rio de Žaneiro je prva Svetska prestonica arhitekture 5c4f744752414747362bd618-1536-1152 U ovom švedskom hotelu možete prespavati besplatno · · ·