La Perla
PULS GRADA · moda

Kada mislite na italijanski luksuz, verovatno najčešće u glavi imate sliku sjajne i najfinije kože, pufnastog krzna ili kože neke egzotične životinje. Zahvaljujući francuskom uticaju, koji je uglavnom išao na raskoš, današnji proizvođači donjeg veša obično računaju na postojeće i uvreženo mišljenje prema kojem se žena dobro okiti kada očekuje muškarca u spavaćoj sobi.

Godine 1954. je Ada Masotti, do tada domaćica prikazala svoju prvu kolekciju donjeg rublja u krojačkom ateljeu u Bolonji. Šezdeset godina kasnije La Perla je postala internacionalno poznata i priznata modna marka donjeg rublja, koja je stvorila prostor na tržištu za praktično i provokativno. Ime je nastalo gotovo spontano, jer su klijenti mislili da Ada prodaje nakit obzirom na kesice u koje je pakovala svoj rad.

La Perla slavi 60. rođendanOtvori galeriju

– Nekada su donji veš i moda podrazumevali veoma različite stvari i to su bili svetovi koji se nisu približavali jedan drugome, kaže Joëlle Pellegrin, menadžer za Evropu kompanije La Perla. On tvrdi da je tokom istorije ova kompanija imala značajnu ulogu u razvoju mode, a tokom ’60-ih Ada Masotti je počela da koristi boje i ideje koje su bile klasične za ono vreme, dok bi za najluksuznije kreacije koristila elegantne krojačke tehnike.

Poznati reklame Poznati u reklamama Modni blogeri Modni blogeri sa najviše stila Moda za poneti Novembarska Moda za poneti Moskovska nedelja mode Iz Rusije s ljubavlju: Ulični stil tokom Moskovske nedelje mode · · · · ·