CR11697 - KL - SS19 - Dual - Big Sur - Boutique Bazaar - 401 - 3060_F
PULS GRADA · shopping

Ženska „Boutique Bazaar” linija inspiraciju pronalazi u teksturi i duhu Bliskog Istoka, a ističe se popularnim „zakrpljenim“ stilom, izvrsnim konturama i veštinama. Žakar i cvetni dezen spajaju se u grafičkom prikazu ističući vibrantnost kolekcije. Štrikani detalji i čipka daju dašak ženstvenosti i nežnosti novoj liniji, a „paisley” i bandana print sa metalik i hromiranim motivima ističu njenu urbanu notu.

Vibrantna Carnival ženska linija ističe se po jarkim bojama i 3D aplikacijama, šljokicama i cvetnim printom u žutoj, papaja i crvenoj nijansi. Inspirisana tropskim voćem i psihodeličnim šarama, kolekcija je u duhu vatrenog Ria, sa fokusom na siluetama. Hero linija nudi širok asortiman prugastih bikini modela i midi haljina.

Cote D’Azur kolekcija fokus stavlja na čiste i jednostavne linije i komade, sa daškom šik look-a. Broderie suknje ukrašene su prugama i kariranim detaljima, a ističu se po svetlim bojama i letnjim tkaninama. Nijanse suncokret žute boje i rumeno, roze nijanse krase mašne i faltice, a klasične boje daju kolekciji nautički izgled i sportsku notu.

Muška Mariner linija inspirisana je obalom, ali iz ugla Ernesta Hemingveja i njegovog poznatog dela pod nazivom Starac i more. Modeli su ukrašeni bogatim teksturama, cvetnim motivima, a ipak zadržavaju originalni Superdry stil. Šare u nijansama sunčevih žutih tonova i havajski print inspirisan duhom ’30-ih oslikavaju ostrvski život i modu.

Kolekcija se dalje kreće ka Severnoj Kaliforniji, gde inspiraciju pronalazi u američkom folkloru i nasleđu, te kao rezultat nastaje muška Big Sur linija. Rustični i popularni „zakrpljeni“ stil krase denim, u kombinaciji sa vojničkim motivima i bogatim teksturama. Kolekcija prikazuje stil boemskog putnika, ističući strukture, karirane detalje i platno.

Putovanje se završava na britanskom tlu, gde je ulična moda inspiracija za mušku Nu Lad liniju. Kolekcija odiše aktuelnim trendovima, oversized stilom, logomanijom i savremenim elementima. Primarne boje su crvena i mornarsko plava, a duh ’90-ih zaokružuje ovu priču uvođenjem „iznošenog“ i kamo stila.

house-of-samsonite-poklon-kartica House of Samsonite: Poklon kartica DIESEL_SS19_BAF_SPREAD_IN-SHAPE Diesel ponosno predstavlja novu prolećnu kampanju „Budi pratilac” shutterstock_192063296 Kupovina preko interneta BeFunky-collage (3) Nova LIU JO kampanja najavljuje glamurozno leto · · · ·