Victoria's Secret
PULS GRADA · moda

Priča o osnivanju jednog od, danas, najprestižnijih brendova kada je u pitanju ženski donji veš započinje davne 1977. kada je Roy Raymond želeo da svoju suprugu povremeno obraduje nečim ženstvenim i seksi, a da se tom prilikom u prodavnicama ne oseća kao perverzni uljez. Kada danas pogledamo isečke iz novina ili stare kataloge Victoria’s Secret promena je više nego očigledna i ona je sve ekstremnija iz decenije u deceniju.

Do kraja sedamdesetih osnivač i prvi direktor prestižnog brenda, Roy Raymond, napravio je prvi virtuelni butik u kojem se naručivalo putem pošte, a prvi katalog više je podsećao na kakvu Burdu, nego prestižnu i art kampanju, kakvom se sada ponose.

Prvi katalog za temu je imao Viktorijanski period i njegove tajne…

Nežne i ružičaste nijanse, najfinija čipka, i saten bili su njihov zaštitni znak.

Tokom ranih osamdesetih izgled kataloga se menja i ide u pravcu nežnije i sofisticiranije žene – manje praktično više devojački čedno.

Katalog je sadržao i detaljan opis materijala od kojih je veš izrađen.

Od sredine osamdesetih sa promenom vlasničke strukture kompanije, katalog je sve više počeo da liči na Cosmopolitan magazin što je značilo da se u njemu pojavljivao i veliki broj muškaraca.

Brend je u samom katalogu ujedinio zgodne muškarce i žene koji su zajedno promovisali – moć, snagu, svežinu ljudskog tela, uz ljubav i neizbežnu strast.

A onda su došle devedesete i sve se promenilo! Muškarci su zauvek nestali iz kataloga, a Victoria’s Secret je krenuo u pravcu bezobrazno zgodnih mladih dama, koje danas svi znamo kao „anđele“.

Tyra Banks je bila neodoljiva…

A pojavila se i beskrajno privlačna Adriana Lima

Beyonce za CR Fashion Book magazine Beyonce – zvezda modnih naslovnica Ćebence Modni trend za jesen – pončo Facekini Facekini – najluđi modni dodatak ovog leta Diotima Modni blogovi u Srbiji – još jedan izbor · ·