Šmizla
PULS GRADA · moda

Već dvadeset godina u srcu beogradskog Vračara, u blizini Kalenić pijace, postoji neobična modna starinarnica -,,Vintage shop Шмизла” (ova mešavina latinice i ćirilice u nazivu firme nije slučajna). Moda 80-tih, 70-tih, 60-tih, 50-tih, demode, hipi, šik, kič, užas! – glasi reklamni slogan ove prodavnice, čiji su posetioci i kupci uglavnom mladi umetnici, ljubitelji neobičnog odevanja i razni ,,frikovi”,kako iz zemlje tako i iz inostranstva.

U „Šmizli“ se već godinama susreće širok krug pisaca, muzičara, slikara, filmskih i pozorišnih umetnika, tako da se prodavnica povremeno pretvara u neformalni klub zaljubljenika u modu prošlih vremena.

Stvari iz „Šmizle“ su nošene u više od 60 domaćih i stranih filmova, u velikom broju pozorišnih predstava, muzičkih i reklamnih spotova, televizijskih šou programa i drugih tv emisija.

„Šmizla“ je učestvovala u velikom broju kulturnih manifestacija, kao što su: Mikser festival, Egzit festival, Moda za poneti, Živeo Život…

U „Šmizli“ možete naći odeću koja se nosila od samog početka 20. veka pa do 90-tih. Frakovi, smokinzi, odela svih fela, kožni mantili i jakne, cilindri i polucilindri, špic i bruks cipele – za muškarce. A za dame – prave poslastice: predratni modni šeširi, tunike, balske haljine, svečane haljine, mini haljine, venčanice, kostimi, kaputi i mantili, tašnice, čipkane rukavice, veliki izbor cipela i sandala iz svih perioda…

Posebno se izdvaja širok izbor muških i ženskih naočara (više od 1.000 komada) kao i ramova za naočare iz svih perioda 20. veka, po čemu se „Šmizla“ svrstava u sam vrh vintage prodavnica u Evropi i svetu.

Ako niste pristalice main streama i ako ste ljubitelji starina, „Šmizla“ je svakako prodavnica koju ne smete zaobići.

Rename Shop Najbolji „ulov“ sa novogodišnje Mode za poneti Zla kraljica Cipele sa smislom za humor Chiara Ferragni @chiaraferragni Najuticajnije modne blogerke na Instagramu French Touch nakit Otkrijte French Touch – novi brend unikatnog nakita na našem tržištu