456
U VAZDUHU · promo

„Visa” je objavila paket senzorskih elemenata brendiranja koji će „Visa” brend pratiti u univerzumu povezanih uređaja sa mogućnošću plaćanja. Ovi novi zvuci, animacije i vibracioni signali označiće izvršenu transakciju „Visa” karticom, u digitalnoj i fizičkoj prodaji. Novi „Visa” zvuk premijerno će biti predstavljen u globalnoj reklamnoj kampanji povodom Zimskih olimpijskih igara u Pjončangu 2018.

Kako načini plaćanja imaju sve značajniju ulogu u obavljanju trgovine, slogan Svuda gde želite da budete dobija širi smisao za naš brend. Inovativni oblici plaćanja nastavljaju da menjaju svet, a naš paket senzorskih elemenata brenda korisnicima pruža sigurnost kakvu znamo da žele da imaju svaki put kada koriste Visa usluge.

Istraživanja pokazuju da Visa brend univerzalno označava poverenje, sigurnost i razumevanje dostupnih opcija za plaćanje. U nedavnoj Visa studiji, 71 odsto ispitanika smatra da je vebsajt siguran kada je Visa logo vidljiv i time pruža veću verovatnoću za obavljanje transakcije. U digitalnom okruženju, isprepletanom povezanim prenosivim uređajima, senzorski elementi Visa brenda dizajnirani su tako da izazovu istu emociju, čak i u okruženjima gde tradicionalni Visa logo nije vidljiv.

Značaj senzorskog brendiranja

Obimno istraživanje sprovedeno u osam zemalja s ciljem da se identifikuje uticaj senzorskog brendiranja na percepciju Visa brenda i partnera kompanije pokazalo je:

  • 83 odsto ispitanika kazalo je da su zvuk i animacije pozitivno uticali na njihovu percepciju Visa brenda
  • 81 odsto ispitanika reklo je da bi imalo pozitivniju percepciju trgovca koji koriste zvuk ili animacije
  • Visa ton koji traje manje od sekunde, odaje utisak brzine i pogodnosti
  • U industriji oglašavanja, tehnologije koje omogućavaju opipljivost izazivaju osećaj sreće i uzbuđenja kod potrošača

Visa senzorsko brendiranje će 2018. godine biti dostupno kao paket za razvoj softvera (SDK) u okviru Visa Developer platforme, kao i kroz Visa Ready program koji odgovara zahtevnijim upitima za integraciju. Takođe, Visa za 2018. razvija i pilot programe sa nacionalnim trgovcima i dobavljačima hardvera za POS.


DOT Barcaffe: Nova dimenzija espresso kafe u vašem domu 78 Naturela sa rogačem i kokosovim šećerom Eucerinneseseri45 Uz Eucerin zima je sjajna 4545 MA3GENIX: Transformacija za 14 dana · · ·