2
PULS GRADA · destinacija

GTM Germany Travel Mart održava se u periodu od 12. do 14. maja 2019. u Vizbadenu, a posetiće ga oko pet stotina predstavnika turističke industrije iz čak 51 zemlje sveta. Organizator GTM-a je, kao i do sada, Turistička organizacija Nemačke (DZT) u saradnji sa svojim partnerima – regionima i gradovima Nemačke koji se menjaju na godišnjem nivou. Ove godine uloga domaćina pripala je Vizbadenu – glavnom gradu pokrajine Hesen, koji se u ovom svojstvu našao već treći put – nakon 1977. i 2005 godine.

GTM predstavlja najvažniju B2B platformu za nemački dolazni turizam. Centralni deo događaja predstavlja dvodnevni workshop u novootvorenom kongresnom centru RheinMain koji je izgrađen 2018. godine. Ovom prilikom će učesnici sajma (preko 300 ponuđača iz oblasti hotelijerstva i transporta kao i lokalne i regionalne turističke organizacije) imati priliku da svoje proizvode predstave internacionalnoj stručnoj javnosti, predstavnicima medija iz relevantnih emitivnih tržišta za nemački turizam kao i brojnim KAM menadžerima turizma iz celog sveta. Učesnici će imati priliku da steknu nove i učvrste postojeće kontakte, da vode stručne razgovore kao i da ostvare poslovnu saradnju sa nemačkim kompanijama.

Petra Hedorfer, predsednica upravnog odbora Turističke organizacije Nemačke (DZT) ističe: „Digitalizacija, ekološka održivost kao i razvoj ponude i infrastrukture zasnovane na potražnji su centralni izazovi turističke branše u internacionalnoj konkurenciji. Nemačka kao turistička destinacija je po pitanju ovih tema odlično pozicionirana. GTM predstavlja odličnu platformu za plasiranje naše ponude u okviru internacionalne turističke industrije, ali i za uspešan nastavak razvoja nemačkog dolaznog turizma.“

Atraktivan program i informacije

U danima pre zvaničnog otvaranja GTM-a gosti iz celog sveta imali su priliku da se upoznaju sa posebnim turističkim ponudama DZT-a prema tematskim prioritetima, na nekoj od ukupno devet različitih Pre Convention tura. Program seminara informiše o aktuelnim trendovima i razvoju u Nemačkom turizmu. Tokom zvaničnog otvaranja i Večeri grada domaćina svi učesnici su dobili priliku da iskuse reprezentativnu uslugu nemačkog gostoprimstva.

Efikasan događaj prodaje za nemačku srednju klasu

Turistička organizacija Nemačke je kreirala GTM još davne 1972. godine, i od tada kontinuirano radi na njegovom unapređenju i razvijanju. „U dinamičnoj konkurenciji destinacija kao i prodajnih kanala GTM pruža priliku kompanijama iz pretežno srednjeg turističkog sektora da se efikasno predstave vodećim međunarodnim donosiocima odluka,“ – ističe gospođa Hedorfer. Anketa sprovedena nakon prošlogodišnjeg GTM-a pokazala je da je čak 98% nemačkih ponuđača bilo zadovoljno ili veoma zadovoljno svojom prezentacijom na događaju, dok je 83% izjavilo da žele da ponovo učestvuju na GTM-u na osnovu uspešno sklopljnih saradnji.

Green Event

Turistička organizacija Nemačke još od 2012. godine realizuje GTM kao Green Event, pa tako i ovogodišnji događaj uzima u obzir aspekte ekološke održivosti. To između ostalog uključuje i podršku učesnicima u dolasku na GTM prevoznim sredstvima koje ne oštećuju okolinu, ketering koji je iz regionalnih izvora, zabranu korištenja posuđa za jednokratnu upotrebu, uključivanje javnog prevoza u samu organizaciju. Za ovaj koncept GTM je 2019. godine dobio Green Note sertifikat.

empuriabrava-3[2] Španija ima svoju Veneciju Air FranceParis-Belgrade flight Air France produžio let na relaciji Pariz–Beograd shutterstock_289835831_CMYK Filipov kofer pun Mediterana pjimage (15) Ovu zemlju svi žele da posete · · ·