Trejleri bi po proceni Udruženja vlasnika bioskopa trebalo da traju do 2 minuta
KULTURA · film/TV

Američko Nacionalno udruženje vlasnika bioskopa smatra da trejleri za filmove ne bi trebalo da premaše dva minuta, obrazlažući da je ovo efikasan odgovor na nove marketinške trendove.

U aprilu 2013. godine ovo udruženje (u originalu The National Association of Theatre Owners ili skraćeno NATO) izglasalo je novi pravilnik koji se odnosi na trejlere, i to zato što smatra da traju predugo i odaju previše informacija o filmovima. Pridržavanje smernica koje su objavljene ove nedelje sasvim je dobrovoljno, kao što je dobrovoljno i pridržavanje pravila Američke filmske asocijacije (u originalu Motion Picture Association of America) u vezi sa dužinom trejlera.

„Ova pravila će se menjati i unapređivati u odnosu na tehničke inovacije, kao i na trendove u advertajzingu i potrebe potrošača“, kažu iz Nacionalnog udruženja vlasnika bioskopa. Iz udruženja takođe dodaju kako veruju da plakati za filmove i ostali promotivni materijal ne bi trebalo da se pojavljuju više od 150 dana pre početka prikazivanja filma.

Kustendorf Fenomen Kustendorfa – Pusti nas u disko, iliti pogled iz nizije Feral, krakometražni animirani film nominovan za Oskara Kratkometražni filmovi nominovani za Oskara 2014. godine – 1. deo Mali Budo Prvi trejler filma „Mali Budo“ Šou svih vremena TV recenzija: Šou svih vremena – Sve naše što nekad bejaše, sa pevanjem i šalom pride