Michele Noare
KULTURA · pozorište

Festivalska publika je već navikla na odlične belgijske produkcije, ali je zatvaranje ovogodišnjeg festivala prilika za prvi susret s koreografkinjom Mišel Noare. Članica Kraljevske akademije Belgije i dobitnica mnogih važnih priznanja za svoj umetnički opus, koju je kritika zbog preciznog i potpuno intimnog koreografskog rukopisa često poredila s legendarnom Pinom Bauš, oduvek stvara u maniru plesnog bioskopa, baveći se detaljima i kreacijom svih likova u koreogafiji.

„Zapisnik sa lica mesta‟ je priča o onim događajima koji ostavljaju trag u celini ljudskog života. To je onaj neblagovremen trenutak kad se sudbina umeša u naše živote i usmeri ih u nekom drugom, nepoznatom pravcu…

Mišel Noare nam isporučuje razigran komad, prepun elemenata Hičkokovog stila filma noar, istovremeno otkrivajući ono najbolje u četiri fantastična izvođača… Za kratko vreme, sve postaje misteriozno u ovom komadu u kome mrtva tela ustaju da igraju i žene nestaju, otrgnute daleko rukom koja se pojavljuje niotkuda…

Briljantna koreografija gledaoca od početka do kraja drži u zamci, i nudi veličanstvene prelete između napetih scena, odigrane u savršenoj celovitosti s realnijim ili narativnim scenama, oslanjajući se na neverovatnu fizičku virtuoznost izvođača.‟ (Le Soir).

Unosno mesto, Foto: Nenad Petrović Pozorišna kritika: Unosno mesto Ana Đorđević BFI: „Igra senki‟ Augzburg teatra Gustavija BFI: Matilda Monije i La Ribot u burleski „Gustavija‟ Predstava "iTMO" Akram Kan na Beogradskom festivalu igre