U stvarnosti, naravno, sačekaće vas veliko iznenađenje kada posetite neki od ovakvih restorana. Meso će biti suvo, zemička zgnječena, paradajz nezreo, a sir neravnomerno istopljen. Suočeni sa ovakvim obrokom brze hrane, zapitaćete se kako je uopšte moguće da izgleda tako božanstveno na televiziji. Otkrićemo vam tajnu: hrana u reklamama uopšte nije jestiva. Takođe treba imati u vidu da se puno vremena troši kako bi hrana izgledala savršeno za prikazivanje na televiziji ili bilbordu, dok se tipičan obrok u restoranima brze hrane sprema za svega nekoliko minuta.
Jedan od trikova koji koriste profesionalni fotografi hrane je slikanje mesa koje nije do kraja ispečeno jer na taj način ono izgleda mnogo sočnije nego da je proces pripreme završen do kraja. Nije retkost i da se koriste igle ili čačkalice kako bi se onemogućilo ispadanje priloga u burgeru i oni učinili višim nego što stvarno jesu.
Manipulacija se takođe koristi i kod slikanja ili snimanja osvežavajućih napitaka. Antacidi se dodaju u gazirana pića kako bi ona izgledala još gaziranije.
Nećete verovati, ali umesto šlaga, na fotografijama verovatno gledate penu za brijanje. Pire krompir najčešće imitira sladoled, a svoju upotrebu često pronalazi i kod slikanja pržene piletine, koja, sigurno ste primetili, uvek izgelda znatno punije na reklamama nego kada se susretnemo sa zakržljalim batačićima i krilcima u restoranima brze hrane.
Ovo su samo neki od trikova koje snimatelji i fotografi koriste kako bi hrana na reklamama izgledala ukusnije. Na kraju, ako nisu zadovoljni rezultatima do kojih su došli korišćenjem ovih tehnika, njima uvek ostaje opcija naknadnog retuširanja slika u Photoshop-u.