Magazin za urbani životni stil
Newsletter
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Vizbaden je domaćin GTM-a 2019

AUTOR: CityMagazine 13 May, 2019
Vizbaden je domaćin GTM-a 2019

GTM predstavlja najvažniju B2B platformu za nemački dolazni turizam. Centralni deo događaja predstavlja dvodnevni workshop u novootvorenom kongresnom centru RheinMain koji je izgrađen 2018. godine. Ovom prilikom će učesnici sajma (preko 300 ponuđača iz oblasti hotelijerstva i transporta kao i lokalne i regionalne turističke organizacije) imati priliku da svoje proizvode predstave internacionalnoj stručnoj javnosti, predstavnicima medija iz relevantnih emitivnih tržišta za nemački turizam kao i brojnim KAM menadžerima turizma iz celog sveta. Učesnici će imati priliku da steknu nove i učvrste postojeće kontakte, da vode stručne razgovore kao i da ostvare poslovnu saradnju sa nemačkim kompanijama.

Petra Hedorfer, predsednica upravnog odbora Turističke organizacije Nemačke (DZT) ističe: „Digitalizacija, ekološka održivost kao i razvoj ponude i infrastrukture zasnovane na potražnji su centralni izazovi turističke branše u internacionalnoj konkurenciji. Nemačka kao turistička destinacija je po pitanju ovih tema odlično pozicionirana. GTM predstavlja odličnu platformu za plasiranje naše ponude u okviru internacionalne turističke industrije, ali i za uspešan nastavak razvoja nemačkog dolaznog turizma.“

Atraktivan program i informacije

U danima pre zvaničnog otvaranja GTM-a gosti iz celog sveta imali su priliku da se upoznaju sa posebnim turističkim ponudama DZT-a prema tematskim prioritetima, na nekoj od ukupno devet različitih Pre Convention tura. Program seminara informiše o aktuelnim trendovima i razvoju u Nemačkom turizmu. Tokom zvaničnog otvaranja i Večeri grada domaćina svi učesnici su dobili priliku da iskuse reprezentativnu uslugu nemačkog gostoprimstva.

Petra Hedorfer, predsednica upravnog odbora Turističke organizacije Nemačke, Dr. Oliver Franz, gradonačelnik i šef ekonomskog odeljenja Vizbadena glavnog grada pokrajine Hesen i Folke Mühlhölzer, predsedavajući upravnog odbora HA Hessen Agentur GmbH. (Foto: Oliver Hebel)

Petra Hedorfer, predsednica upravnog odbora Turističke organizacije Nemačke, Dr. Oliver Franz, gradonačelnik i šef ekonomskog odeljenja Vizbadena glavnog grada pokrajine Hesen i Folke Mühlhölzer, predsedavajući upravnog odbora HA Hessen Agentur GmbH. (Foto: Oliver Hebel)

Efikasan događaj prodaje za nemačku srednju klasu

Turistička organizacija Nemačke je kreirala GTM još davne 1972. godine, i od tada kontinuirano radi na njegovom unapređenju i razvijanju. „U dinamičnoj konkurenciji destinacija kao i prodajnih kanala GTM pruža priliku kompanijama iz pretežno srednjeg turističkog sektora da se efikasno predstave vodećim međunarodnim donosiocima odluka,“ – ističe gospođa Hedorfer. Anketa sprovedena nakon prošlogodišnjeg GTM-a pokazala je da je čak 98% nemačkih ponuđača bilo zadovoljno ili veoma zadovoljno svojom prezentacijom na događaju, dok je 83% izjavilo da žele da ponovo učestvuju na GTM-u na osnovu uspešno sklopljnih saradnji.

Green Event

Turistička organizacija Nemačke još od 2012. godine realizuje GTM kao Green Event, pa tako i ovogodišnji događaj uzima u obzir aspekte ekološke održivosti. To između ostalog uključuje i podršku učesnicima u dolasku na GTM prevoznim sredstvima koje ne oštećuju okolinu, ketering koji je iz regionalnih izvora, zabranu korištenja posuđa za jednokratnu upotrebu, uključivanje javnog prevoza u samu organizaciju. Za ovaj koncept GTM je 2019. godine dobio Green Note sertifikat.