Magazin za urbani životni stil
Newsletter
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Kroz druženje sa „Pažljivkom” u Super Veru, do boljeg znanja saobraćajnih propisa

AUTOR: CityMagazine 24 Sep, 2019
Kroz druženje sa „Pažljivkom” u Super Veru, do boljeg znanja saobraćajnih propisa

Kompanija Super Vero je u saradnji sa Agencijom za bezbednost saobraćaja, u subotu 21. septembra u tržnom centru Zira, organizovala niz zabavnih i edukativnih aktivnosti namenjenih deci. 

Popularni „Pažljivko”, lik iz crtanog filma, koji je Agencija kreirala u saradnji sa eminentnim pedagozima i psiholozima, kroz igru i zabavu učio je mališane kako se ispravno prelazi pešački prelaz, gde se bezbedno vozi bicikl i koliko je važno uvek poštovati saobraćajne propise

„Svesni da se uz zabavu uvek lakše uči za naše najmlađe posetioce organizovali smo druženje sa Pažljivkom. Bila je ovo sjajna prilika da im kroz kreativno-edukativne igre i predavanja prilagođena uzrastu prenesemo važne poruke o bezbednosti u saobraćaju.” – rekla je Maja Kosić Vučković, direktorka marketinga kompanije Veropoulos.

Druženje „Pažljivka” sa decom u Super Veru TC Zira

„U trenutku pokretanja kampanje o bezbednosti u saobraćaju Super Vero je prepoznao Agenciju za bezbednost saobraćaja kao svog prirodnog partnera. Naše zajedničko delovanje usmereno je ka istom cilju. Uvođenje „Pažljivka” u maloprodajni objekat Super Vera pokazuje njihovu brigu o kupcima, naročito onim najmlađim. Ako imamo u vidu da se iz godine u godinu smanjuje stradanje dece u saobraćaju, slobodno možemo reći da je „Pažljivko” jedna od karika koje su omogućile da se znanje dece na temu saobraćajnih propisa unapredi. On je tu da ih edukuje kroz druženje, crtani film, pesmice i bojanke. Mališani koji usvoje nova znanja od „Pažljivka”, spontano će ih podeliti sa svojim mlađim sestrama i braćom. Upravo iz tog razloga današnja akcija Super Vera i Agencije za bezbednost saobraćaja veoma je značajna. Naš plan je da svoje zajedničko delovanje u budućnosti usmerimo ka mladima od 15 do 30 godina starosti, ali i našim najstarijim sugrađanima.” – istakla je Jasmina Milošević, direktorka Agencije za bezbednost saobraćaja.

Prva nagradna igra koja promoviše bezbednost u saobraćaju Bezbedni uz Super Vero još uvek traje. Svi oni koji do 27. septembra obave kupovinu u nekom od maloprodajnih objekata Super Vera potencijalni su dobitnici Toyote Yaris, ali i drugih korisnih nagrada. 

Iskoristite priliku da učestvujete u Super Vero nagradnoj igri, možda ste baš vi jedan od dobitnika dečijeg sedišta za automobil, kaciga za vožnju bicikli ili trotineta, auto kamere za snimanje vožnje ili intenzivnog NAVAK kursa o bezbednoj vožnji.