Magazin za urbani životni stil
Newsletter
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Jedan sladoledžija je odlučio da stane na put influenserima

AUTOR: CityMagazine 15 Jul, 2019

On se zove Džo Niki i radi kao sladoledžija u Los Anđelesu. Nedavno je njegova kompanija za prodaju ovog hladnog deserta dobila ponudu od neimenovanog influensera da obezbedi odgovarajuću količinu sladoleda za oko tri stotine gostiju njegovog događaja u zamenu za publicitet na društvenim mrežama.

To nije prvi put da je neki influenser pokušao da se ovajdi na ovaj način kod Džoa, ali on ovog puta nije mogao da pređe preko toga tek tako. Odlučio je da na Instagram profilu kompanije objavi nova pravila radnje koja predviđaju da influenseri od sada svaki sladoled moraju da plate duplo!

View this post on Instagram

We’ve decided to make this thing official with signage. We truly don’t care if you’re an Influencer, or how many followers you have. We will never give you a free ice cream in exchange for a post on your social media page. It’s literally a $4 item…well now it’s $8 for you. #InfluencersAreGross

A post shared by CVT Soft Serve (@cvtsoftserve) on

Ispod svoje slike on je napisao: „Uopšte nam nije bitno ako ste influenser, niti koliko imate pratilaca na društvenim mrežama. Nikada vam nećemo dati besplatan sladoled u zamenu za objavu na vašem profilu. Do sada ste mogli da kupite sladoled za 4 dolara. E, pa sada ćete za njega morati da platite 8 dolara!“

Džo je u međuvremenu postao heroj svih onih kojima je dosta influensera, a u jednom intervjuu je rekao da je potpuno nebitno koliko pratilaca ima profil njegove kompanije na Instagramu, kada su non-stop veliki redovi ispred kombija gde se prodaje njihov sladoled. „Da sutra nestane Instagram, ja bih i dalje imao zadovoljne mušterije i firma bi opstala“, dodao je Džo u istom intervjuu.

View this post on Instagram

Happy Friday! Frankie will be serving it up today at 14141 Ventura Blvd in The Shoaks from 12-4, & 5-9. Charlie and I are private partying. See ya!

A post shared by CVT Soft Serve (@cvtsoftserve) on

Na kraju se ispostavilo da je baš zbog beskompromisnog stava vlasnika kompanije povodom influensera, prisustvo ovog brenda na društvenim mrežama znatno poraslo, a priča je završila i u popularnim medijskim kućama kao što su Guardian, Time i Playboy. To je lep dokaz da je moguće reći NE influenserima, a ipak napraviti dobar posao za svoju kompaniju.

#183 City Magazine // 85 preporuka za leto

Izdvojeno za tebe

Vudi Harelson je postao nova zvezda Vimbldona

„Ne gledam tenis. Gledam Vudija Harelsona kako gleda tenis.” Ovo je izjava koja je preko noći postala popularna i sa…

YouTube razmišlja o prebacivanju celog dečjeg sadržaja na…

YouTube navodno razmatra da uvede velike promene u sadržaju. Kompanija razmatra predlog da ceo dečji sadržaj sa Youtube-a prebaci i…

I Maraja Keri se pridružila novom internet izazovu

Najnovijem popularnom izazovu poznatom kao #bottlecapchallenge pridružila se i pevačica Maraja Keri. Međutim, za razliku od velikog broja poznatih muškaraca…

Forbs lista: Ona je najplaćenija poznata ličnost u…

Prema godišnjoj Forbsovoj listi, Tejlor Svift je najplaćenija zvezda na svetu u 2019. godini, nakon što je u protekloj godini…