Magazin za urbani životni stil
Newsletter
Ovaj sajt koristi kolačiće za personalizaciju sadržaja i oglasa. Detaljnije

Ova reklama je podelila muškarce širom sveta

AUTOR: CityMagazine 17 Jan, 2019
Ova reklama je podelila muškarce širom sveta

Naime, kratki oglas koji se zove Believe (Veruj), bavi se vršnjačkim zlostavljanjem, seksualnim uznemiravanjem, agresivnim i sveukupno pogrešnim muškim ponašanjem. U njemu su promenili svoj čuveni slogan „Najbolje što muškarac može da dobije“ za novi „Najbolji što muškarci mogu da budu“. Ideja koju su pokušali da plasiraju je da muškarci moraju da pokažu jedni drugima kako su odgovorni za svoje ponašanje i od malih nogu spreče ono koje nije poželjno.

Ljudi svakako nisu ostali ravnodušni na ovaj oglas i to se može videti po milionskom broju pregleda, hiljadama komentara i utisaka. Među njima ima onih koji smatraju da je to važna poruka koja treba da se proširi, ali i onih koji su smrtno uvređeni i nikada više ne žele da koriste proizvode ove kompanije. Trenutno ima dvostruko više dislajkova od lajkova, a komentari sa najviše odgovora su mahom negativni. Neki muškarci su razočarani načinom na koji je plasirana poruka, neki sumnjaju u njenu iskrenost, a treći ne žele ni da komentarišu.

Ovakvo ponašanje treba iskoreniti

Ovakvo ponašanje treba iskoreniti (Foto: Gillette)

Oglas je napravljen kao deo kampanje u okviru koje se Gillette udružio sa nekoliko projekata koji se bore protiv nasilnog ponašanja muškaraca i zalažu se za bolji razvoj društvenih i komunikacionih sposobnosti mladića. Mnogi smatraju da je ova kompanija i očekivala negativne reakcije, ali da je svaki publicitet dobar publicitet i da će sada svi željno iščekivati njihovu narednu reklamu. Šta vi mislite?